Gå til innhold

Brasil til Cuba

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Vi skal reise til Brasil og Cuba i desember 2017. Vi vurderer å droppe å bestille flybillett fra Brasil til Cuba. Vi tenker heller å kjøpe på flyplassen når vi skal reise. Er det noen som vet om det blir billigere da? Hvor langt er flyturen? 

Anonymkode: 30b0a...865

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Det hørtes litt krunglete ut, vet dere at det går direktefly? Jeg har tatt et raskt søk på flyruteoversikter, og finner ingen direktefly mellom Brasil og Cuba. Jeg aner ikke om det lønner seg å kjøpe på flyplassen i Brasil.

Skrevet

Er det ikke veldig dyrt å bestille på flyplassen? Har aldri hørt om noen som har fått det billigere ved å gjøre det sånn, bare skrekkhistorier. Jeg har også sett på denne ruta nå nylig, og det går heller ikke direktefly - ruten som ble foreslått til meg var via Lima. Jeg hadde ikke turt å bestille på flyplassen i dette tilfellet, spesielt siden det sikkert ikke går fly langs denne ruta med jevne mellomrom/passelige layovers.

Skrevet

Ts her. 

Vi var nok litt for impulsive med å bestille flybilletter - så nå må vi bare ordne flybilletter til Cuba også. Faktisk dyrere enn fra Norge til Cuba 😔

Anonymkode: 30b0a...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...