AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Kan jeg ta botox i leggen min om jeg får ofte muskelkrampe? Gjør så vondt at jeg får nesten ikke puste noen ganger, varer kanskje 5 min. Anonymkode: b105a...3bf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Prøv heller først å få mer magnesium i kosten din. Ta gjerne magnesiumtabletter. Anonymkode: 5830c...d29 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Hvordan har du tenkt å gå om du skal lamme musklene i leggen? 🤔 Anonymkode: 6bb82...6bf
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Kalsium og magnesium hjelper utrolig mye. Kjøp dem hver for seg og ta det hver dag. Jeg hadde syke kramper før, men det sluttet da jeg fikk i meg dette.
Million Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Som de andre ovenfor sier; kjøp magnesiumtabletter og ta det som tilskudd. Faren min var ille plaget med kramper i beina før, men det har helt opphørt etter at han begynte med magnesiumtilskudd daglig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå