AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Del Skrevet 8. februar 2017 Hei! Etter laang tid er jeg omsider klar for å kjøre opp, men klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal kjøre opp. Alternativ 1 er i Drammen, her jeg har hatt alle kjøretimene mine. Motorvei, rundkjøring, lyskryss osv er ikke noe problem, MEN jeg er lite kjent i området da jeg kun har bodd her i tre måneder. Tenker at det kan bli stressende for meg, og i tillegg er sjansen for å rote større når jeg ikke helt vet hvor jeg skal Alternativ 2 er der jeg kommer fra, en liten by med et par lyskryss, rundkjøringer osv. Her kan jeg risikere å havne langt oppe i fjellet på oppkjøring og det har jeg lite lyst til, ellers er det verste litt bykjøring og landevei. Her er jeg lommekjent og vet akkurat hvor jeg skal hele tiden. Negative her er jo at jeg ikke har kjørt noe da jeg som sagt har bodd her når jeg har holdt på med lappen Hva ville dere valgt? Anonymkode: f5225...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 9. februar 2017 #2 Del Skrevet 9. februar 2017 Det er ikke en fordel å være kjent der du skal kjøre opp, så jeg ville utelukket hjembyen. Velg en by du aldri har vært i hvis du skal velge en tilfeldig en. Du får ikke engang minus hvis du kjører feil på føreprøven, med mindre du kjører ulovlig. Om du kjører til høyre når sensor sier til venstre er likegyldig så lenge det er lov å kjøre der. Om du velger feil avkjørsel har heller ikke noe å si. Når du er ukjent tvinges du til å lese skiltene og følge med, når du er kjent kjører du ofte etter hukommelsen og det er suboptimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå