AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Har vært plaget med tett nese siden jul! Er skikkelig lei.. er ikke forkjøla, men er så tett mellom nesa og svelget. Prøver å harke snørret, men det er så hardt.. sitter fast. Kjennes tørr i svelget og nese... har tatt allergiprikk test på underarmen for 2 år sia. Men ingen utslag. Fjernet polypper i nesa.. de var enormt store..ørenesehals synes det var rart..syntes det så ut som jeg var allergisk/ reagerte på noe. .. Er det noe sjangs for at jeg kan være allergisk eller hva er det for noe? Anonymkode: a9f27...3c8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Bruk saltvanns-nesespray fra apoteket. Anonymkode: c1db0...92a 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Har prøvd alt....blir vel lege på meg da Anonymkode: a9f27...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært plaget med tett nese siden jul! Er skikkelig lei.. er ikke forkjøla, men er så tett mellom nesa og svelget. Prøver å harke snørret, men det er så hardt.. sitter fast. Kjennes tørr i svelget og nese... har tatt allergiprikk test på underarmen for 2 år sia. Men ingen utslag. Fjernet polypper i nesa.. de var enormt store..ørenesehals synes det var rart..syntes det så ut som jeg var allergisk/ reagerte på noe. .. Er det noe sjangs for at jeg kan være allergisk eller hva er det for noe? Anonymkode: a9f27...3c8 Da bør du jo spørre fastlegen din om å utrede deg for allergier da. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd alt....blir vel lege på meg da Anonymkode: a9f27...3c8 Det blir ikke bedre med saltvanns-nesesprat fra apoteket altså? Anonymkode: c1db0...92a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Nei desverre😐 har prøvd saltvann og allerginesespray..føler at allerginesespray rensker opp litt da, men likevel... Anonymkode: a9f27...3c8
Libertas Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Bihulerens! Og så funket det faktisk på meg å ta øreskyll hos legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå