Gå til innhold

Tett nese hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært plaget med tett nese siden jul! Er skikkelig lei.. er ikke forkjøla, men er så tett mellom nesa og svelget.  Prøver å harke snørret, men det er så hardt.. sitter fast. Kjennes tørr i svelget og nese... har tatt allergiprikk test på underarmen for 2 år sia. Men ingen utslag. Fjernet polypper i nesa.. de var enormt store..ørenesehals synes det var rart..syntes det så ut som jeg var allergisk/ reagerte på noe.  .. Er det noe sjangs for at jeg kan være allergisk eller hva er det for noe?

Anonymkode: a9f27...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk saltvanns-nesespray fra apoteket.

Anonymkode: c1db0...92a

• Liker 2
Skrevet

Har prøvd alt....blir vel lege på meg da

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært plaget med tett nese siden jul! Er skikkelig lei.. er ikke forkjøla, men er så tett mellom nesa og svelget.  Prøver å harke snørret, men det er så hardt.. sitter fast. Kjennes tørr i svelget og nese... har tatt allergiprikk test på underarmen for 2 år sia. Men ingen utslag. Fjernet polypper i nesa.. de var enormt store..ørenesehals synes det var rart..syntes det så ut som jeg var allergisk/ reagerte på noe.  .. Er det noe sjangs for at jeg kan være allergisk eller hva er det for noe?

Da bør du jo spørre fastlegen din om å utrede deg for allergier da.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd alt....blir vel lege på meg da

Det blir ikke bedre med saltvanns-nesesprat fra apoteket altså?

Anonymkode: c1db0...92a

• Liker 1
Skrevet

Rinexin

Anonymkode: 10504...b1f

Skrevet

Nei desverre😐 har prøvd saltvann og allerginesespray..føler at allerginesespray rensker opp litt da, men likevel...

Skrevet

Bihulerens! Og så funket det faktisk på meg å ta øreskyll hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...