Gå til innhold

Forebygge omgangssyke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dattereren min har i dag blitt usatt for denne smitten:(

Jeg skal ut å reise på lørdag, og er livredd for å få denne dritten akkurat da....

Vil det være forebyggende hvis jeg ikke spiser noe frem til da?? Det vil vel minimere sjansen for å få viruset inn i munnen?

vasker meg selvsagt på hendene hele tiden, og "bader i sprit".

Er det noe annet jeg kan gjøre for å minimere sjansen for å bli smittet????

Og hvis ingen ting går, og jeg blir syk rett før avreise, hva i himmelens navn gjør jeg da???

Anonymkode: cd7e2...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ikke spise noe er vel ingen vits? Men ville ikke spist det samme som hun. Hun trenger ikke å rote inni kjøleskapet. Håndhygiene er viktig, men bakteriene er jo ganske barske...

Lykke til!

Anonymkode: a7693...c73

Gjest Axl Rose
Skrevet

Trøst deg med at det ikke varer så lenge. Blir man syk så blir man syk. Eneste måten å prøve å forebygge er å være nøye med hygiene. Får man det så er det bare å spy det fra seg. Jeg spydde noen timer og da verket hele kroppen, så var jeg alt bedre og klarte å gå ut selv om jeg var litt småkvalm og litt hodeverk. 

Skrevet
6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Trøst deg med at det ikke varer så lenge. Blir man syk så blir man syk. Eneste måten å prøve å forebygge er å være nøye med hygiene. Får man det så er det bare å spy det fra seg. Jeg spydde noen timer og da verket hele kroppen, så var jeg alt bedre og klarte å gå ut selv om jeg var litt småkvalm og litt hodeverk. 

Det er jo sant, men kan jo ikke sitte å spy på flyet heller! Og ofte kommer det jo andre veien også....

Arg, kjenner angsten har satt seg skikkelig nå altså, blir noen laaange dager frem til lørdag!

TS

Gjest Axl Rose
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant, men kan jo ikke sitte å spy på flyet heller! Og ofte kommer det jo andre veien også....

Arg, kjenner angsten har satt seg skikkelig nå altså, blir noen laaange dager frem til lørdag!

TS

Ja verre med den andre veien:fnise: siden det kan vare lenger. Dessverre må turer av og til avbrytes, men ikke alle som blir smittet får det. Barn er mye mer mottakelig enn voksne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...