AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #21 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev: Noen med asperger kan få hang-ups. Det kan være så mangt. Men hvis du tror at alle as-ere er slik, tar du grundig feil. riktig,og slike mønstre kan brytes har en flott gutt med a,synd han skal møte fordommer som skissert over her Anonymkode: e942b...c64
Måbarefåsiat... Skrevet 9. februar 2017 #22 Skrevet 9. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: riktig,og slike mønstre kan brytes har en flott gutt med a,synd han skal møte fordommer som skissert over her Anonymkode: e942b...c64 Det er massevis av fordommer. Nå er vi i et lite miljø, skole, familie, venner, så vi slipper en del. Men selv her møter vi noen ganger usikkerhet - alt fra min svigermor som nekter å forholde seg til barn og barnebarns diagnose, til min far og bror som rett og slett er usikker på omgangsform.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #23 Skrevet 9. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, har trent barnet selv da kompetansen der ute er dårlig, det går bra- fått gode resultat.. Anonymkode: e942b...c64 Trent? Anonymkode: 05156...96c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #24 Skrevet 10. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Trent? Anonymkode: 05156...96c øvet sosial kompetanse Anonymkode: e942b...c64
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #25 Skrevet 10. februar 2017 8 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Det er massevis av fordommer. Nå er vi i et lite miljø, skole, familie, venner, så vi slipper en del. Men selv her møter vi noen ganger usikkerhet - alt fra min svigermor som nekter å forholde seg til barn og barnebarns diagnose, til min far og bror som rett og slett er usikker på omgangsform. ja, det er fordommer, men heldigvis er jeg blitt flinkerer til å heve meg over det, de det positive i alt og heie barnet fremm Anonymkode: e942b...c64 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #26 Skrevet 10. februar 2017 Virker som folk her tar seg veldig nær av spørsmål. Selvfølgelig vil det være likhetstrekk for mennesker med Aspergers, på samme måte som det alltid vil være likhetstrekk/kriterier for at en hvilken som helst diagnose skal kunne stilles. Anonymkode: 0df46...0dc 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 10. februar 2017 #27 Skrevet 10. februar 2017 (endret) På 9.2.2017 den 7.33, AnonymBruker skrev: Bare du slipper å få aspergers som gjør at du blir en overfallsmann uten sosiale antenner for hva som er å gå over grensen. Har møtt de også som tar på alle damene for det de er kåt. Anonymkode: 77b14...881 Hallo i luken. Å være voldtekstmann er ikke en diagnose. Det er et menneske som er skadet i hode. Som med alle andre mennesker så kan man ha en diagnose ved siden av, men en med Asperger i seg selv er ikke mer potensiell voldtekstmann enn du er. Man må skille grunnleggende personlighet fra en diagnose. Endret 10. februar 2017 av GoldenLioness
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå