AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har sykt list på pannelugg, men i alle hår trodd at jeg pga tynt hår og et hår som ikke vil ligge fremover ikke kan ha pannelugg. Men lurer på; kan en dyktig frisør klippe til pannelugg uansett om man han tynt hår som bare vil ligge bakover?eller ut mot sidene (midtskill) Er jo dritt om hun klipper til en pannelugg som deretter ikke vil ligge "på plass".. Med pannelugg mener jeg rett pannelugg, ikke sånn sidelugg.. Anonymkode: ec843...009
KaDust Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Ja, det går. Jeg hadde det med samme type hår. Du må bare passe på å "forme" luggen etter du har dusja. Gre den fremover og få den til å tørke sånn. 1
fresia Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 jeg har tynt hår og håret mitt legger seg naturlig i midtskill, men har ikke vært noe problem å ha rett pannelugg fordet. luggen har aldri skilt seg på midten eller gått til siden. jeg ville gitt det et forsøk
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Veldig få kler pannelugg men de som gjør det er rå stilige! Frisøren kan lage lugg av tynt hår men det vil jo bli en stakkarslig lugg med mindre hun trekker frem veldig mye fra midten /toppen av hodet og ikke bare håret i forkanten, og med en som da vanligvis har hår som legger seg i midtskill vil det se ut som en slags todelt kalott på hodet. Ikke anbefalt Anonymkode: b4e6d...b01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå