Gå til innhold

Brant meg - kan det bli arr?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brente meg øverst i ovnen, på de stengene som gløder av varme... Skylte handa i kaldt vann lenge. Den store blemma "punkterte" og ble til slutt knallrød. Nå har det gått ca 2 dager og der blemma var har det sprukket opp, og man ser noe litt klumpete og rødt inni sprekken. Er det tredje grads forbrenning det? Blir det arr tror dere? 

Området rundt sprekken er brunt og hardt. Så tror det gror ganske fint, og ser ikke betent ut eller noe... 

Anonymkode: d4d0e...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett etter jeg brant meg var det ingen blemme, men huden var helt hvit. Har aldri sett det før... Og det gjorde ikke vondt heller. Nå gjør det bare vondt i området rundt sprekka. 

TS

Anonymkode: d4d0e...803

Skrevet

Kan bli arr ja. Jeg fikk arr etter å ha brent meg.

Skrevet

Jeg måtte transplantere hud etter at jeg brant meg, men så var dette 3dje grads forbrenning også da. Jeg vil tro at selv om du fikk en lettere grads forbrenning, vil det allikevel bli arr

Anonymkode: badb2...ab8

Skrevet

Har brent meg tusenvis av ganger ( jobber som kokk) , de færreste har det blitt noen arr av.

det er viktig at du ikke plukker på såret. Hold det tildekket i noen dager med feks pyriceptsalve og plaster el.

Selv om det dukker opp et svakt arr vil de kunne blekne.

Anonymkode: b0729...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...