Gå til innhold

Høye slanke menn =stort utstyr

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg er høy og slank men penisen er biiitteliten 😔

Skrevet
5 minutter siden, innsats skrev:

Når Bole Ole bruker roids er det ballene som en sekundær konsekvens blir som rosiner, ikke kølla. Men én penis som over tid er impotent vil iløpet av måneder bli kortere. Dette skjer ofte som konsekvens av fjerning av prostata. I begge tilfeller finnes det løsninger. Så nå gutta; velger du rosinsex eller fulle plommer. 

Ballene krymper som du sier - men ikke penis. Når man tar testo tilskudd så pleier man oppleve det motsatte av impotens ; men man får stå i hytt og gevær. Uansett - som sagt ; alt er relativt. En normal penis vil se liten ut på en stor mann. Mens en normal penis på en liten mann vil se stor ut.

Skrevet
7 minutter siden, Strixa skrev:

@Sphere Det gjelder ikke alle😏

WTF!?

Anonymkode: 27ed4...15d

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, WubWub skrev:

Ballene krymper som du sier - men ikke penis. Når man tar testo tilskudd så pleier man oppleve det motsatte av impotens ; men man får stå i hytt og gevær. Uansett - som sagt ; alt er relativt. En normal penis vil se liten ut på en stor mann. Mens en normal penis på en liten mann vil se stor ut.

Traff en dude som ikke trente bein. Spurte han om hvorfor , fikk svar og lo hele veien hjem fra trening. Trener selv beina så de ikke blir tynnere enn kølla. Det er ikke fedme som gjør at en har en BMI på 33. Det er bøy og markløft annenhver dag.

Skrevet
1 time siden, Nordavind skrev:

Jeg er høy og slank men penisen er biiitteliten 😔

Mye HGH, men lite testosteron.  

Skrevet
48 minutter siden, Strixa skrev:

@Sphere Det gjelder ikke alle😏

:fnise: Nei, det skal være sikkert. Ingen god sammenheng mellom høyde eller andre kroppsdeler og penisstørrelse, dessverre. Så dere må belage dere på en risiko for å møte oss der ute. :sjarmor: Jeg har også godt lengre ringfinger enn pekefinger, ganske små hender og Ok skostørrelse, i tillegg til å være 1,81. :fnise:

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WTF!?

Hun vet jeg liker det... :fnise:

Skrevet
5 minutter siden, Sphere skrev:

:fnise: Nei, det skal være sikkert. Ingen god sammenheng mellom høyde eller andre kroppsdeler og penisstørrelse, dessverre. Så dere må belage dere på en risiko for å møte oss der ute. :sjarmor: Jeg har også godt lengre ringfinger enn pekefinger, ganske små hender og Ok skostørrelse, i tillegg til å være 1,81. :fnise:

Da er det kanskje hendene vi skal se på, og ikke høyden? :fnise:

Anonymkode: 969c1...098

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det kanskje hendene vi skal se på, og ikke høyden? :fnise:

Anonymkode: 969c1...098

Hahaha :fnise:

Akkurat DET stemmer på meg. Men ikke vitenskapelig. Penis er ikke en del av skjelettet og vil derfor vokse uavhengig av kroppen ellers.

Skrevet
9 minutter siden, Sphere skrev:

Hun vet jeg liker det... :fnise:

Hvis du ikke liker dette så trenger du ikke å være "sterk" for å vise at du tåler det, eller le det bort. Ingen har rett til å gjøre narr av deg, uansett hvordan du ser ut. Klem.

Skrevet

Wow...

Jeg kjenner en som har vunnet i lotto, da må det være stor sannsynlighet for å gjøre det. KG-Logikk.

Skrevet

Hvis du ikke liker dette så trenger du ikke å være "sterk" for å vise at du tåler det, eller le det bort. Ingen har rett til å gjøre narr av deg, uansett hvordan du ser ut. Klem.

Jeg tenner på det, så ingen fare. Dette vet hun. Men takk for omtanken! :klemmer:

Skrevet
31 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg tenner på det, så ingen fare. Dette vet hun. Men takk for omtanken! :klemmer:

Liker du small penis humiliation?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! :sjarmor:

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er man pent nødt til å lære seg å like om man har liten kuk lol

Anonymkode: ee0fc...620

• Liker 1
Skrevet

Det er man pent nødt til å lære seg å like om man har liten kuk lol

Tenningen min er ikke tillært. Det tror jeg de færreste er. Mange med små som ikke liker sph. Og helt normalt utstyrte menn kan også like sph.

Skrevet
27 minutter siden, Sphere skrev:

Tenningen min er ikke tillært. Det tror jeg de færreste er. Mange med små som ikke liker sph. Og helt normalt utstyrte menn kan også like sph.

Mange med små som har det vanskelig seksuelt, ja. SPH og cuckolding er veien å gå! 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange med små som har det vanskelig seksuelt, ja. SPH og cuckolding er veien å gå! 

Skummel vei å gå om man ikke har tenningen. Mange små som har det bra seksuelt. Også uten sph. Det er kun en liten del av sexlivet mitt, feks.

Skrevet
På ‎07‎.‎02‎.‎2017 den 21.56, Svinpäls skrev:

Høye, slanke menn med store hender og føtter har også de største penisene. Hver gang. Dette er fakta som ikke kan sees bort ifra, selv om det kanskje finnes ett og annet unntak her og der.

Mannen min er 165 høy og har den største jeg har sett

Anonymkode: 3e065...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...