AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #41 Skrevet 8. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f5821...edb Hahaha, så lurer kvinner på hvorfor menn er så opptatt og fiksert på penisstørrelsen sin. Når kvinner kommer med trøstende setninger som "Størrelse betyr ingenting, men hvordan man bruker den" haha da ler jeg som jeg dauer Anonymkode: 023c0...d7d
Sykkelkopp Skrevet 8. februar 2017 #42 Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, Geirfuglen skrev: Uføre, pensjonister, lavtlønte og trygdede stemmer Høyre og FrP også. Det har vel ofte med utdannelsesnivå å gjøre tror jeg, fremfor kjønn. Tipper mange av de hvite kvinnene som stemte Trump hadde lav utdanning, mens kvinnene med høy utdanning stemte på Clinton? Blant de med collegeutdanning og høyere stemte 55% av den hvite befolkningen trump
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #43 Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, så lurer kvinner på hvorfor menn er så opptatt og fiksert på penisstørrelsen sin. Når kvinner kommer med trøstende setninger som "Størrelse betyr ingenting, men hvordan man bruker den" haha da ler jeg som jeg dauer Anonymkode: 023c0...d7d helt enig,bortsett fra at jeg ler ikke...blir heller bare oppgitt.selv har jeg en penis på 13,5 x 12 cm (altså helt gjennomsnittlig i følge trøstende statistikker) og jeg har gitt opp,da jeg vet det er en skuffelse for dem aller fleste kvinner !Jada "kattepusen" og noen få andre kvinner her inne,som prisverdig nok hevder at størrelsen ikke betyr noe :Jeg skal ikke påstå at du/dere juger,og det finnes helt sikkert jenter som faktisk foretrekker små peniser,men dere er så forsvinnende få,så å finne noen som faktisk foretrekker det blir like urealistisk som å basere sin inntekt på Lotto ! Søk opp "does size matters" på youtube,der diverse uhøytidlige medier spør kvinner om nettopp dette,så ser man tydelig hvor landet ligger i den virkelige verden...noe som stemmer godt overens med egne erfaringer ! Anonymkode: 3b406...266
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #44 Skrevet 8. februar 2017 6 timer siden, Sykkelkopp skrev: Og her var vi eksempel på manglende forståelse for korreleasjon.- Har opplevd at høye slanke menn kan ha liten pikk og konkluderer med at derfor har det ikke sammenheng Men det stemmer ok i Det tilfellet her. Det har bortimot ingen sammenheng. MEN om vi går til en ekstremitet f.eks 160 og sammenligner med 180, er det flere forekomster av små peniser hos 160cm enn 180cm Forøvrig er beste indikator forhold mellom ringfinger og pekefinger fordi testosteron påvirker forholdet. Er pekefingeren like lang som ringfinger kan det bety liten penis. Er ringfinger endel lengre indikerer det mye testosteron og stor mulighet for stor penis Hva med kvinner som har lengre ringefinger enn peke finger? 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, så lurer kvinner på hvorfor menn er så opptatt og fiksert på penisstørrelsen sin. Når kvinner kommer med trøstende setninger som "Størrelse betyr ingenting, men hvordan man bruker den" haha da ler jeg som jeg dauer Anonymkode: 023c0...d7d Selvsagt betyr størrelse noe- til en viss grad. Dette kommer an på kvinnen. Liker hun store peniser så liker hun store peniser. Er kvinnen supertrang foretrekker hun små peniser. En "normal" kvinne vil nok foretrekke rundt 14-16, med litt tykkelse. Men selvsagt, kan ikke mannen bruke penisen er ikke sexen noe god, uansett om han har monster eller mikro. Anonymkode: 969c1...098
Sykkelkopp Skrevet 8. februar 2017 #45 Skrevet 8. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med kvinner som har lengre ringefinger enn peke finger? Anonymkode: 969c1...098 De vil ofte være litt mer maskuline enn gjennomsnittet Og så har de penis hvis det er det du ville høre 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #46 Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: De vil ofte være litt mer maskuline enn gjennomsnittet Og så har de penis hvis det er det du ville høre Jeg spør fordi jeg har lengre ringfinger Jeg er ikke særlig maskulin, og ikke har jeg penis heller Anonymkode: 969c1...098
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #47 Skrevet 8. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt enig,bortsett fra at jeg ler ikke...blir heller bare oppgitt.selv har jeg en penis på 13,5 x 12 cm (altså helt gjennomsnittlig i følge trøstende statistikker) og jeg har gitt opp,da jeg vet det er en skuffelse for dem aller fleste kvinner !Jada "kattepusen" og noen få andre kvinner her inne,som prisverdig nok hevder at størrelsen ikke betyr noe :Jeg skal ikke påstå at du/dere juger,og det finnes helt sikkert jenter som faktisk foretrekker små peniser,men dere er så forsvinnende få,så å finne noen som faktisk foretrekker det blir like urealistisk som å basere sin inntekt på Lotto ! Søk opp "does size matters" på youtube,der diverse uhøytidlige medier spør kvinner om nettopp dette,så ser man tydelig hvor landet ligger i den virkelige verden...noe som stemmer godt overens med egne erfaringer ! Anonymkode: 3b406...266 Det er ganske kjedelig. Jeg har gitt opp selv og føler egentlig bare at livet ikke er verdt å leve. Håper jeg kan finne en mening i å livet igjen. Anonymkode: ee0fc...620
Gjest Kim Skrevet 8. februar 2017 #48 Skrevet 8. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer dette utsagnet ? dater en på 193...og lurer på om det som regel er slik at høye slanke menn også er store der nede ? :D Anonymkode: 3b406...266 Hvis du tenker deg godt om nå, synes du det høres ut som en logisk hypotese? Har du sett korte menn med store hoder eller store føtter, eller lange menn med korte føtter osv? Høyde er ingen markør for penislengde.
Trolltunge Skrevet 8. februar 2017 #49 Skrevet 8. februar 2017 Den minste jeg har sett (og kjent) satt på en mann som var minst 195 cm høy. Slank var han og. Den største jeg har sett og kjent satt på en maks 175 cm høy gutt. Liten og tynn ellers. Ellers har jeg hørt at penis krymper ca to cm for hver ti kg menn legger på seg. Dette pga fettlager rundt penisroten. Om dette er korrekt eller ikke vet jeg ikke, men jeg har iallfall erfart at penisen til kraftige menn er mindre "tilgjengelig". 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #50 Skrevet 8. februar 2017 4 minutter siden, Trolltunge skrev: Den minste jeg har sett (og kjent) satt på en mann som var minst 195 cm høy. Slank var han og. Den største jeg har sett og kjent satt på en maks 175 cm høy gutt. Liten og tynn ellers. Ellers har jeg hørt at penis krymper ca to cm for hver ti kg menn legger på seg. Dette pga fettlager rundt penisroten. Om dette er korrekt eller ikke vet jeg ikke, men jeg har iallfall erfart at penisen til kraftige menn er mindre "tilgjengelig". hehehe...hvor liten var den.var han 15-16 år og ikke ferdig utvokst kanskje? Anonymkode: 3b406...266
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #51 Skrevet 8. februar 2017 6 timer siden, Sykkelkopp skrev: Det er det jeg har sett jenter ofte gjør. Hun her var bare mer tydlig på det. -f.eks om jeg viser til undersøkelse med 99% signifikansnivå med 1000 deltakere så kommer de på den ene personlige opplevelsen til en venninne og velger å tro det er standard og at den motbeviser undersøkelsen "Kan ikke bare basere alt på undersøkelser vet du" Alternative fakta ja.. Var det ikke sånn at 54% av hvite kvinner i USA stemte Trump? Ja, men erfaring kan også være en god pekepinn da. Jeg har vært med to menn, han ene har ganske kraftige hender, men ikke særlig lange fingre/tommel, penisen hans er veldig tykk, men ikke noe spesielt lang (helt vanlig regner med). Han andre har ganske lange hender, men smalere og nettere, tommelen hans er lang, men ikke kraftig. Sånn er penisen hans også. Og mannen til venninnen min, han har kjempelange og tykke fingre/tommel, samme er penisen han, så noe ligger det i dette altså. Neida, er klar over at det egentlig ikke har noen sammenheng, penisen er ikke en del av verken skjelettet eller musklene, kjønnsorganene er uavhengige, derfor har ikke størrelsen på kroppen noe å si. Du har korrelasjon mellom testosteron og penisstørrelse da. Anonymkode: e01f0...48b
Blålys Skrevet 8. februar 2017 #52 Skrevet 8. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer dette utsagnet ? dater en på 193...og lurer på om det som regel er slik at høye slanke menn også er store der nede ? :D Anonymkode: 3b406...266 Kan du ikke kle av han og sjekke?
DeLorean Skrevet 8. februar 2017 #53 Skrevet 8. februar 2017 53 minutter siden, Trolltunge skrev: Den minste jeg har sett (og kjent) satt på en mann som var minst 195 cm høy. Slank var han og. Den største jeg har sett og kjent satt på en maks 175 cm høy gutt. Liten og tynn ellers. Ellers har jeg hørt at penis krymper ca to cm for hver ti kg menn legger på seg. Dette pga fettlager rundt penisroten. Om dette er korrekt eller ikke vet jeg ikke, men jeg har iallfall erfart at penisen til kraftige menn er mindre "tilgjengelig". Stemmer nok det. Har meldt meg på treningssenter nå! Fettlageret må bort 1
innsats Skrevet 8. februar 2017 #54 Skrevet 8. februar 2017 1 time siden, DeLorean skrev: Stemmer nok det. Har meldt meg på treningssenter nå! Fettlageret må bort Korrekt svar er 1,5 mm pr kg fett. Dvs 10 kg gir 1,5 cm kortere synlig penis. 50 kg gir 7,5cm kortere synlig penis. Så hvordan få mer synlig kølle; spis sunt, tren og sov nok. Bedre en piller og andre tiltak du finner på nett. Mer sex får du og med ny kropp og mer synlig kølle. Vinn vinn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #55 Skrevet 8. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: helt enig,bortsett fra at jeg ler ikke...blir heller bare oppgitt.selv har jeg en penis på 13,5 x 12 cm (altså helt gjennomsnittlig i følge trøstende statistikker) og jeg har gitt opp,da jeg vet det er en skuffelse for dem aller fleste kvinner !Jada "kattepusen" og noen få andre kvinner her inne,som prisverdig nok hevder at størrelsen ikke betyr noe :Jeg skal ikke påstå at du/dere juger,og det finnes helt sikkert jenter som faktisk foretrekker små peniser,men dere er så forsvinnende få,så å finne noen som faktisk foretrekker det blir like urealistisk som å basere sin inntekt på Lotto ! Søk opp "does size matters" på youtube,der diverse uhøytidlige medier spør kvinner om nettopp dette,så ser man tydelig hvor landet ligger i den virkelige verden...noe som stemmer godt overens med egne erfaringer ! Anonymkode: 3b406...266 Er enig i at størrelsen teller for de fleste selv om enkelte hevder noe annet. Min er bare 12x11 cm, og hun jeg har kontakt med vet godt dette. Og kåtet henne opp har jeg gjort flere ganger, selv om min ikke er altfor stor. Man får kose mye med de, bryster, lår og sånt i tillegg så de får mange orgasmer Anonymkode: ac9ab...edf
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #56 Skrevet 8. februar 2017 Han største jeg har hatt var rundt 175 cm og muskuløs. Så ser ikke noe sammenheng der. Har hørt at hender skal ha en liten sammenheng, tynne, lange fingre = tynn og lang penis, men usikker på om det stemmer 🙉 Anonymkode: 0f3e2...2d3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #57 Skrevet 8. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med kvinner som har lengre ringefinger enn peke finger? Selvsagt betyr størrelse noe- til en viss grad. Dette kommer an på kvinnen. Liker hun store peniser så liker hun store peniser. Er kvinnen supertrang foretrekker hun små peniser. En "normal" kvinne vil nok foretrekke rundt 14-16, med litt tykkelse. Men selvsagt, kan ikke mannen bruke penisen er ikke sexen noe god, uansett om han har monster eller mikro. Anonymkode: 969c1...098 Eller man er vid og liker små peniser, eller trang og liker store. Anonymkode: 7d7ea...628 1
jabx Skrevet 8. februar 2017 #58 Skrevet 8. februar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: så hvis han legger på seg og blir feit, så krymper den? Anonymkode: 475af...b09 Ja, den gjør jo det siden fettet kryper utover og "svelger" den innerste delen i større og større grad. 1
WubWub Skrevet 8. februar 2017 #59 Skrevet 8. februar 2017 (endret) Det er ingen korrelasjon mellom høyde, sko størrelse, størrelse på hender, vekt og penis størrelse. Det som faktisk skjer hos menn som er fysisk store/høye/kraftige er at penisen deres vil se mindre ut i forhold til resten av kroppen enn den ville gjort på en lav og spinkel mann til tross for at begge gutta har like store staker. Symmetri. Dette fenomenet viser seg ofte hos bodybuildere som har kropper som hulken - til tross for at disse kanskje har normal penis størrelse så vil den se mikroskopisk ut i relasjon til resten av kroppen. Derav ryktet om at steroid misbrukere får mindre penis enn andre. Endret 8. februar 2017 av WubWub
innsats Skrevet 8. februar 2017 #60 Skrevet 8. februar 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: Det er ingen korrelasjon mellom høyde, sko størrelse, størrelse på hender, vekt og penis størrelse. Det som faktisk skjer hos menn som er fysisk store/høye/kraftige er at penisen deres vil se mindre ut i forhold til resten av kroppen enn den ville gjort på en lav og spinkel mann til tross for at begge gutta har like store staker. Symmetri. Dette fenomenet viser seg ofte hos bodybuildere som har kropper som hulken - til tross for at disse kanskje har normal penis størrelse så vil den se mikroskopisk ut i relasjon til resten av kroppen. Derav ryktet om at steroid misbrukere får mindre penis enn andre. Når Bole Ole bruker roids er det ballene som en sekundær konsekvens blir som rosiner, ikke kølla. Men én penis som over tid er impotent vil iløpet av måneder bli kortere. Dette skjer ofte som konsekvens av fjerning av prostata. I begge tilfeller finnes det løsninger. Så nå gutta; velger du rosinsex eller fulle plommer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå