helloo Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hei jeg har lenge nå hatt store søvnproblemer, selvom jeg føler meg skikkelig trøtt og sliten så er det ofte at jeg ikke klarer å sove før en god stund. I tillegg til dette er det flere ganger at jeg våkner av meg selv midt på natten eller tidlig om morgenen av meg selv, selvom jeg fortsatt er veldig trøtt. Jeg føler også at uansett hvor mye jeg sover, så føler jeg meg aldri helt uthvilt, men er sliten og trøtt hele dagen. Nå i det siste har jeg også vært plaget av ganske mye kvalme, i tillegg til at det ofte gjør vondt i venstre øye (skjekket synet mitt for ca et halvt år siden og då var det helt fint). Dette er noe som har plaget meg veldig lenge. Brystene mine har også vært ganske ømme i noen dager nå uten at jeg har mensen, og tenkte at jeg kanskje er gravid (noe jeg egentlig ikke burde kunne være). Men jeg tok likevel en graviditetstest, også pågrunn av kvalmen, men gravid er jeg ikke. En annen ting jeg sliter veldig med er å plukke opp og forstå ting som blir sagt til meg, spesielt hvis det er i sammenheng med skole, og mye informasjon blir gitt på samme tid. Jeg har problemer med å oppfatte og forstå alt, og selvom jeg husker enkelte ting den dagen jeg blir fortalt nye ting, så er et ofte at jeg glemmer det mye fortere enn andre, noe som har plaget meg veldig på skolen. Så jeg lurer egentlig på om noen har hatt det på samme måte, og vet hva dette kan skyldes?
Honnikorn Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Bestill deg legetime, skriv ut det du har skrevet her og vis til legen 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Kan være en gryende depresjon. Anonymkode: 1ac69...64f 1
helloo Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2017 Ja, burde gjerne bestille meg en time hos legen Nei tror ikke det er problemet, er ikke så glad i kaffe, så drikker det veldig sjeldent 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har det sånn. Jeg sliter med depresjon som er vanskelig å fange opp. Jeg ser det ikke alltid selv, at jeg er nede. Men jeg merker det godt når jeg er ovenpå igjen... Er bipolar, men stort sett depressiv. Ikke at jeg tror du er bipolar, men at du kan ha en depresjon uten å være klar over det. Uansett vil en tur til legen være lurt. Det kan være alt fra vitaminmangel til noe mye mer alvorlig. Eller ingenting. Anonymkode: 624e9...11e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat slik har jeg det om dagen også! Lurte nesten på om jeg hadde skrevet dette selv, uten å huske det.... Jeg har ME, så jeg har vel egentlig bare antatt det er derfor. Men det er grusomt å gå rundt slik, så en tur til legen er sikkert ikke dumt. Anonymkode: da60e...574 1
lillsunshine Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Alle symptomene dine kan faktisk relateres til mangel på magnesium. Du kan lese mer om det her: http://drsircus.com/magnesium/magnesium-deficiency-symptoms-diagnosis/. Mye av det her kan kanskje løses enkelt med å ta magnesiumtilskudd. Men for all del, ta deg en tur til legen først for å utelukke at det ikke er noe annet før du selvdiagnotiserer deg med magnesiummangel . Du kan selvfølgelig be om å bli testet for magnesium, men husk at en vanlig blodprøve ikke vil vise at du faktisk har magnesiummangel, da den bare måler 1-2% av det faktiske magnesiumlageret i kroppen. Men dersom legen ikke finner ut av noe så ville jeg ha tenkt i de baner ettersom du har en del av symptomene som står i artikkelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå