pew1 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: Brystvorteskjulere da 🙄 Jeg er enig i at det er et teit produkt, derfor bruker jeg BH. Hadde jeg troppet opp på jobb med synlige brystvorter hadde jeg fått klar beskjed om at det ikke er akseptabelt. Er ganske mange yrker hvor det er slik. Går med bh på jobb jeg også, men ikke på fritiden. Kun på jobb og store familiemiddager. Synes der er synd uansett jeg da, at det er fyfy med kvinnenippler. Eller BRYSTVORTER, slik at ingen klikker på meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 7. februar 2017 #22 Del Skrevet 7. februar 2017 Det var en tråd om dette som diskuterte det ganske godt. Skulle ønske jeg husket hva tittelen på den var ... Jeg ville reagert om jeg så antydning til brystvorter igjennom stoff, fordi jeg er lært opp til å bli det. På en mann en brystvorte som titter ut av t-skjorta, null problem, mens på en kvinne så er det i så stor grad seksualisert at jeg ville reagert. Men jeg synes denne seksualiseringen og reaksjonen på antydning til brystvorte er tåpelig. Det er noe vi alle har, og alle vet at den finnes. At påminnelsen om brystvorter skal være noe verdt å reagere over synes jeg er feil. Så dermed synes jeg det er helt greit at man går uten BH, selv om brystvortene skulle komme til å synes, som antydninger eller små humper. Men man må regne med at man kan få noen blikk. Å, gå med gjennomsiktig t-skjorte der man kan tydelig se brystvorta synes jeg ikke er greit. Jeg er ikke HELT free the nipple, men dette gjelder både menn og kvinner. I offentligheten kan man være i det minste litt påkledd, på stranda er toppløst helt fint (og gjennomsiktig helt fint). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. februar 2017 #23 Del Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, pew1 skrev: Går med bh på jobb jeg også, men ikke på fritiden. Kun på jobb og store familiemiddager. Synes der er synd uansett jeg da, at det er fyfy med kvinnenippler. Eller BRYSTVORTER, slik at ingen klikker på meg her. Hva du velger å gjøre på fritiden må jo være din egen sak. Ja, for min del bryr jeg meg lite om noen viser litt BRYSTVORTER (😂), men veldig mange mennesker reagerer og syntes dette er høyst upassende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 7. februar 2017 #24 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg ser heller ikke problemet med at NIPPLENEE (mohaha ) vises gjennom klærne. Blir ikke distrahert av det, jeg. Vet hvor godt det er å gå uten BH også. Jeg unngår å bruke BH hjemme, men bruker BH hvis jeg skal ut døra som regel. Spørs hva jeg bruker! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, s0la skrev: Jeg ser heller ikke problemet med at NIPPLENEE (mohaha ) vises gjennom klærne. Blir ikke distrahert av det, jeg. Vet hvor godt det er å gå uten BH også. Jeg unngår å bruke BH hjemme, men bruker BH hvis jeg skal ut døra som regel. Spørs hva jeg bruker! Samme her Men på fritiden, mest om sommeren, så driter jeg i bh'en. Da får folk bare stirre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest End Skrevet 7. februar 2017 #26 Del Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Nappetass1 skrev: Synes selv det i nær sagt alle situasjoner er upassende. Vil du virkelig at alle skal glo på puppene dine? Men, whatever floats your boat Akkurat dette finner jeg litt merkelig. Det er helt innafor å vise frem puppene så lenge brystvorter er tildekket og man kan og ha på seg ettersittende plagg som egentlig viser absolutt alt..... Men gud altså, den brystvorta.. Hjelpe meg? Hvorfor er det ingen som kommenterer menns brystvorter på samme vis? Hva er egentlig forskjellen? Og samtidig sitter de fleste av oss og ser på filmer og tvserier med nakne bryster og sier ingen verdens ting.. Ts, dropp bh om du vil og drit i kommentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 7. februar 2017 #27 Del Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, pew1 skrev: Samme her Men på fritiden, mest om sommeren, så driter jeg i bh'en. Da får folk bare stirre. Enig! Bruker ikke BH på sommeren jeg heller. Og bryr meg lite hva folk synes! Folk klikker over de minste ting, så er bare å drite i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 7. februar 2017 #28 Del Skrevet 7. februar 2017 20 minutter siden, Sirah skrev: Det er vulgært og upassende. Beklager, men det er det faktisk. Kan du ikke bruke nipple covers dersom du ikke liker BH TS? Da jeg var ung så var det ingen som syntes at brystvorter var vulgært og ikke bryster heller. Vi solte oss toppløse på stranda og brukte ikke bh med mindre vi hadde pupper som faktisk trengte det. Purunge jenter brukte ikke noen ting, det fantes ikke småjente-overdeler å få kjøpt i butikken faktisk. Men gradvis så ble det til at flere og flere brukte bikinioverdelen på stranda, og i butikken dukket det opp små trekanter som 7-8åringene helst burde dekke seg til med. Det siste 10året har jeg også fått med meg at brystvorter er et tema, og det er da noe man bør skamme seg over å vise frem. Såpass at man nå finner brystvorteskjulere i butikken! Jeg har kjøpt det selv, fordi i reglementet til 3T så står det at man ikke skal oppholde seg på treningssenter med synlige brystvorter hvis man er kvinne. Skjønner du ikke at de illusjonene du har skapt inni hodet ditt er et resultat av kulturen rundt deg? NEI brystvorter i seg selv er ikke vulgært! Syns du menns brystvorter er vulgære? Bør menn også gå med brystvorteskjulere på treningssenteret? Jeg blir så oppgitt når folk ikke evner å tenke selv, bare bittelitte grann. Tenk om alle kunne gå et kurs i sosialantropologi og lære å se verden litt mer objektivt og i et litt videre perspektiv enn til sin egen nesetipp. ARGH 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #29 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg syns det kommer an på brystene. Det blir aldri vulgært eller rart med flatbrystede kvinner uten BH med mindre de har EKSTREMT markerte og store brystvorter. Anonymkode: 691d3...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #30 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg går uten BH akkurat når det måtte passe meg selv. Mannfolkene digger det og damene hater det Synes det er seilinger få uten, og helt i orden å få noen kåte blikk fra mannfolka og sure miner fra kjærringer;p Anonymkode: 0ca85...d7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. februar 2017 #31 Del Skrevet 7. februar 2017 8 minutter siden, palamina skrev: Da jeg var ung så var det ingen som syntes at brystvorter var vulgært og ikke bryster heller. Vi solte oss toppløse på stranda og brukte ikke bh med mindre vi hadde pupper som faktisk trengte det. Purunge jenter brukte ikke noen ting, det fantes ikke småjente-overdeler å få kjøpt i butikken faktisk. Men gradvis så ble det til at flere og flere brukte bikinioverdelen på stranda, og i butikken dukket det opp små trekanter som 7-8åringene helst burde dekke seg til med. Det siste 10året har jeg også fått med meg at brystvorter er et tema, og det er da noe man bør skamme seg over å vise frem. Såpass at man nå finner brystvorteskjulere i butikken! Jeg har kjøpt det selv, fordi i reglementet til 3T så står det at man ikke skal oppholde seg på treningssenter med synlige brystvorter hvis man er kvinne. Skjønner du ikke at de illusjonene du har skapt inni hodet ditt er et resultat av kulturen rundt deg? NEI brystvorter i seg selv er ikke vulgært! Syns du menns brystvorter er vulgære? Bør menn også gå med brystvorteskjulere på treningssenteret? Jeg blir så oppgitt når folk ikke evner å tenke selv, bare bittelitte grann. Tenk om alle kunne gå et kurs i sosialantropologi og lære å se verden litt mer objektivt og i et litt videre perspektiv enn til sin egen nesetipp. ARGH Er det jeg som har skapt disse illusjonene? Nei tror ikke det. At det er denne måten samfunnet oppfatter brystvorter på er faktisk ikke min skyld 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #32 Del Skrevet 7. februar 2017 8 minutter siden, palamina skrev: Da jeg var ung så var det ingen som syntes at brystvorter var vulgært og ikke bryster heller. Vi solte oss toppløse på stranda og brukte ikke bh med mindre vi hadde pupper som faktisk trengte det. Purunge jenter brukte ikke noen ting, det fantes ikke småjente-overdeler å få kjøpt i butikken faktisk. Men gradvis så ble det til at flere og flere brukte bikinioverdelen på stranda, og i butikken dukket det opp små trekanter som 7-8åringene helst burde dekke seg til med. Det siste 10året har jeg også fått med meg at brystvorter er et tema, og det er da noe man bør skamme seg over å vise frem. Såpass at man nå finner brystvorteskjulere i butikken! Jeg har kjøpt det selv, fordi i reglementet til 3T så står det at man ikke skal oppholde seg på treningssenter med synlige brystvorter hvis man er kvinne. Skjønner du ikke at de illusjonene du har skapt inni hodet ditt er et resultat av kulturen rundt deg? NEI brystvorter i seg selv er ikke vulgært! Syns du menns brystvorter er vulgære? Bør menn også gå med brystvorteskjulere på treningssenteret? Jeg blir så oppgitt når folk ikke evner å tenke selv, bare bittelitte grann. Tenk om alle kunne gå et kurs i sosialantropologi og lære å se verden litt mer objektivt og i et litt videre perspektiv enn til sin egen nesetipp. ARGH Dette. Anonymkode: b561f...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #33 Del Skrevet 7. februar 2017 Står det noe i reglementet til Elixia angående brystvorter? Jeg bruker alltid sports-bh og en vanlig treningsfeltet over i enten fersken eller rosa. Jeg får som regel sive nippler når jeg trener og da synes det at vortene er stive igjennom. Er ikke dette lov kanskje ? Anonymkode: 0ca85...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 7. februar 2017 #34 Del Skrevet 7. februar 2017 Dropp BH, det er digg å gå uten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #35 Del Skrevet 7. februar 2017 36 minutter siden, End skrev: Akkurat dette finner jeg litt merkelig. Det er helt innafor å vise frem puppene så lenge brystvorter er tildekket og man kan og ha på seg ettersittende plagg som egentlig viser absolutt alt..... Men gud altså, den brystvorta.. Hjelpe meg? Hvorfor er det ingen som kommenterer menns brystvorter på samme vis? Hva er egentlig forskjellen? Og samtidig sitter de fleste av oss og ser på filmer og tvserier med nakne bryster og sier ingen verdens ting.. Ts, dropp bh om du vil og drit i kommentarene. Enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #36 Del Skrevet 7. februar 2017 36 minutter siden, palamina skrev: Da jeg var ung så var det ingen som syntes at brystvorter var vulgært og ikke bryster heller. Vi solte oss toppløse på stranda og brukte ikke bh med mindre vi hadde pupper som faktisk trengte det. Purunge jenter brukte ikke noen ting, det fantes ikke småjente-overdeler å få kjøpt i butikken faktisk. Men gradvis så ble det til at flere og flere brukte bikinioverdelen på stranda, og i butikken dukket det opp små trekanter som 7-8åringene helst burde dekke seg til med. Det siste 10året har jeg også fått med meg at brystvorter er et tema, og det er da noe man bør skamme seg over å vise frem. Såpass at man nå finner brystvorteskjulere i butikken! Jeg har kjøpt det selv, fordi i reglementet til 3T så står det at man ikke skal oppholde seg på treningssenter med synlige brystvorter hvis man er kvinne. Skjønner du ikke at de illusjonene du har skapt inni hodet ditt er et resultat av kulturen rundt deg? NEI brystvorter i seg selv er ikke vulgært! Syns du menns brystvorter er vulgære? Bør menn også gå med brystvorteskjulere på treningssenteret? Jeg blir så oppgitt når folk ikke evner å tenke selv, bare bittelitte grann. Tenk om alle kunne gå et kurs i sosialantropologi og lære å se verden litt mer objektivt og i et litt videre perspektiv enn til sin egen nesetipp. ARGH Bra sagt, så enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 8. februar 2017 #37 Del Skrevet 8. februar 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Nori, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 8. februar 2017 #38 Del Skrevet 8. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet å gå med bh for flere år siden, da det bare var negativt. Fikk vondt i ryggen og skuldre, og det var generelt ubehagelig å ha på. Andre synes det er ubehagelig uten, så det er individuelt. Jeg har ikke tenkt til å ta på bh bare for å slippe å "støte" andre - er ikke mitt problem at de ikke tåler å se hint av kvinnekroppec cn. Menn har også brystvorter, ingenting galt med at disse synes. Anonymkode: 8b5ec...3bf Du kan umulig ha brukt riktig bh. Sånn ellers, - jeg ville blitt distrahert av stive brystvorter. Skulle selvsagt ønske at jeg ikke ble det, men sånn er det.. Er vel noe man er blitt tillært. Men jeg har ikke noe i mot at andre går uten bh. Jeg gjør det kun hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #39 Del Skrevet 8. februar 2017 Brystvorter er et utrolig stygt ord. Vorter...! Så jeg skjønner godt at folk tar i bruk det engelske. Jeg lurer bare på om ikke dere som går uten bh fryser? Jeg får vondt i brystvortene mine når de blir stive, og det er skikkelig ubehagelig. Og det kan være kjapt, bare litt trekk eller litt lav temperatur...Hadde ikke greit å gå uten BH bare pga det. Pluss at jeg blir ukomfortabel hvis de syns, og tenker at alle stirrer og at det er litt...nakent på en måte! Anonymkode: a5047...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #40 Del Skrevet 15. februar 2017 På 2017-02-08 den 10.47, AnonymBruker skrev: Brystvorter er et utrolig stygt ord. Vorter...! Så jeg skjønner godt at folk tar i bruk det engelske. Anonymkode: a5047...49b I helsefaglige sammenhenger brukes ordet brystknopper. Det er rart at det ordet ikke brukes mer utenom helsevesenet, da det er et godt norsk navn på denne kroppsdelen. Anonymkode: b9438...460 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå