Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon med ei venninne her en dag, om hvorvidt det er greit at nipplene vises eller ikke innenfor toppen/genseren. Selv hater jeg å bruke bh, føler jeg ikke trenger det heller siden jeg har veldig faste pupper. Men føler at jeg ''må'' allikevel siden det føles så ugreit at nipplene synes litt innenfor klærne. Altså om man har på seg en litt gjennomsiktig topp så synes jeg man kan bruke bh, men ellers? Er det virkelig så støtende med litt nippler? Hva mener dere? Jeg går uten bh som regel uansett jeg da, skjønner virkelig ikke problemet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det heter brystvorter fro dem som er norske 

men går man ikek med bh så syns jeg ikke det er noe serlig at man ser rett igjennokm toppen. men man må tåle at brystvorten står litt ut fra toppen hvis man ikke bruker bh:) 

Anonymkode: d19c4...c1a

• Liker 7
Skrevet

Ville aldri puttet nippler i bh'n. Så ubehagelig da, å gå med rørkoblinger i bh'n.  

Anonymkode: 89fdf...016

• Liker 20
Skrevet

Brystvorter som synes, er fryktelig distraherende og blikkfanger ekstremt. Vil du folk skal møte blikket ditt eller ufrivillig glane på brystene dine/flakke med blikket fordi de ikke vet hvor de skal se, og det eneste de ser når de ser deg, er likevel brystvortene dine?

Kanskje var det mer vanlig før, men nå er det ikke vanlig, og det setter folk flest ut av spill/distraherer.

Anonymkode: b7369...df0

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, pew1 skrev:

Hadde en diskusjon med ei venninne her en dag, om hvorvidt det er greit at nipplene vises eller ikke innenfor toppen/genseren. Selv hater jeg å bruke bh, føler jeg ikke trenger det heller siden jeg har veldig faste pupper. Men føler at jeg ''må'' allikevel siden det føles så ugreit at nipplene synes litt innenfor klærne. Altså om man har på seg en litt gjennomsiktig topp så synes jeg man kan bruke bh, men ellers? Er det virkelig så støtende med litt nippler? Hva mener dere? Jeg går uten bh som regel uansett jeg da, skjønner virkelig ikke problemet.

Det er vulgært. 

Anonymkode: 9ff44...965

• Liker 5
Skrevet

Ser ikke problemet jeg heller. Men på ett eller annet tidspunkt ble det bestemt at kvinnelige brystvorter er fy-fy.

Anonymkode: e02b6...c3b

• Liker 12
Skrevet

Jeg sluttet å gå med bh for flere år siden, da det bare var negativt. Fikk vondt i ryggen og skuldre, og det var generelt ubehagelig å ha på. Andre synes det er ubehagelig uten, så det er individuelt. Jeg har ikke tenkt til å ta på bh bare for å slippe å "støte" andre - er ikke mitt problem at de ikke tåler å se hint av kvinnekroppen. Menn har også brystvorter, ingenting galt med at disse synes.

Anonymkode: 8b5ec...3bf

• Liker 8
Skrevet

Synes selv det i nær sagt alle situasjoner er upassende. Vil du virkelig at alle skal glo på puppene dine?

Men, whatever floats your boat

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet jeg heller. Men på ett eller annet tidspunkt ble det bestemt at kvinnelige brystvorter er fy-fy.

Tvert imot, kvinnelige brystvorter er fantastiske! Det eneste problemet er at hvis TS går som hun beskriver så blir det fryktelig distraherende.

Skrevet

Det er en ubrukelig, meningsløs sosial norm som har blitt vanlig pga påvirkning fra amerikansk popkultur. 

Det er ikke noe argument at folk blir distrahert og stirrer; svært konservative muslimer kan bli distrahert av en naken hals, og en dannet viktorianer ville begynt å rødme ved synet av et eksponert kvinnebein.
Det er en vanesak, og jo større nummer vi gjør ut av det at en brystvorte kan skimtes i det offentlige rom, jo farligere blir den. Bare tull alt sammen.

• Liker 13
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er så synd :( Har så smale skuldre, så stroppene faller alltid av. Skikkelig irriterende. Synes det er mye bedre uten bh. Og om nipplene synes BITTELITT innenfor en topp/genser så skjønner jeg virkelig ikke problemet.

Skrevet

Det er vulgært og upassende. Beklager, men det er det faktisk. Kan du ikke bruke nipple covers dersom du ikke liker BH TS?

• Liker 5
Skrevet

Det heter BRYSTVORTER

Anonymkode: a286a...937

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brystvorter som synes, er fryktelig distraherende og blikkfanger ekstremt. Vil du folk skal møte blikket ditt eller ufrivillig glane på brystene dine/flakke med blikket fordi de ikke vet hvor de skal se, og det eneste de ser når de ser deg, er likevel brystvortene dine?

Kanskje var det mer vanlig før, men nå er det ikke vanlig, og det setter folk flest ut av spill/distraherer.

Så kanskje man burde starte å gå uten bh (de som vil) så blir det nok mer normalt etterhvert. Jeg blir distrahert av gutter som går i joggebukser slik at penisen synes jeg også, men går ikke rundt å irriterer meg av den grunn.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Sirah skrev:

Det er vulgært og upassende. Beklager, men det er det faktisk. Kan du ikke bruke nipple covers dersom du ikke liker BH TS?

Altså, herregud. Folk må virkelig skjerpe seg. Flaut...

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, pew1 skrev:

😂

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Sirah skrev:

"Nipple covers" må da være et av de mest idiotiske produkter som finnes. Husker vi hørte om at amerikanerne brukte dette, og vi lo oss nærmest i hjel bare ved tanken. Veldig trist å finne dette produktet i norske butikker noen år senere. 

Og vær så snill: Det heter ikke nippler.... 

Anonymkode: b561f...b99

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, pew1 skrev:

Alle må altså skjerpe seg fordi de ikke er enige med deg? Klassisk :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Nipple covers" må da være et av de mest idiotiske produkter som finnes. Husker vi hørte om at amerikanerne brukte dette, og vi lo oss nærmest i hjel bare ved tanken. Veldig trist å finne dette produktet i norske butikker noen år senere. 

Og vær så snill: Det heter ikke nippler.... 

Anonymkode: b561f...b99

Brystvorteskjulere da 🙄

Jeg er enig i at det er et teit produkt, derfor bruker jeg BH. Hadde jeg troppet opp på jobb med synlige brystvorter hadde jeg fått klar beskjed om at det ikke er akseptabelt. Er ganske mange yrker hvor det er slik.

Skrevet
1 time siden, Nappetass1 skrev:

Synes selv det i nær sagt alle situasjoner er upassende. Vil du virkelig at alle skal glo på puppene dine?

Men, whatever floats your boat

1 time siden, AnonymBruker skrev:

25 minutter siden, Sirah skrev:

Kan dere utdype litt? Hvorfor er det slik at TS bør ta hensyn ved å bruke BH og ikke omvendt? Hvorfor er mindre dannede menneskers "distraksjon" viktigere å ta hensyn til enn det ubehaget mange opplever ved å bruke BH daglig?

Anonymkode: f5fc1...d3a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...