miihita Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har diagonsen moderat depresjon. Vært ok i en periode nå men nå dapper det ned igjen. Jeg er så utrolig sliten og det er ikke mye som skal til før jeg er helt utslitt. er jo så heldig å kunne jobbe litt i en stall ( uten betaling) for min egen del da hest er en stor interesse. Men jeg det jo at ting og med det er hardt for meg. Og jeg blir så utrolig lei meg. Jobber også 2 dager i barnehage ( som lærling) og klarer for øyeblikket ikke det heller. Alt bare rakner. Er så lei meg fordi jeg skuffer alle rundt meg. Både dem og verden rett og slett. Jeg er så sliten og lei at jeg ikke forstår hvordan mennesker klarer å jobbe 100%. Jeg klarer ikke å forstå gleden med jobb. ( selv om det å jobbe mer barn er noe jeg vil). sist jeg reiste på jobb satt jeg og gråt i bilen, tenkte på å kjøre ut så jeg kanskje ble borte ( ikoma) en stund. Dette er skumle tanker. Jeg har drevet mye med selsvskading før men det har gått bort. Men nå i det siste kjenner jeg trangen på nytt.. Merker jeg rett og slett er lei av å være positiv. Prøve å dytte meg selv fram. Da jeg føler at jeg bare faller tilbake. skal forklare psykologen min dette på neste time.. Noen som har opplevd det samme og kanskje har noen gode råd? Jeg tar imot med et Stort takk.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Får du hjelp for depresjonen din? Kan høres ut som om du har behov for det. Skjønner at du er sliten og lei, men jeg tenker at det er bra at du har en jobb å gå til. Alternativet er jo å bare være hjemme og ikke gjøre noe. Det blir man faktisk ikke frisk av. Kanskje har du feil jobb? Hva med fysisk aktivitet og trening? Anonymkode: 0279d...4c1
miihita Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du hjelp for depresjonen din? Kan høres ut som om du har behov for det. Skjønner at du er sliten og lei, men jeg tenker at det er bra at du har en jobb å gå til. Alternativet er jo å bare være hjemme og ikke gjøre noe. Det blir man faktisk ikke frisk av. Kanskje har du feil jobb? Hva med fysisk aktivitet og trening? Anonymkode: 0279d...4c1 Har vært innlagt 2 ganger og går jevnlig til psykolog. Vet at barnehage ikke er noe for meg, men må igjenom det. Trening: er derfor jeg tenkte å jobbe litt i stallen da det er mye bevegelser, bæring osv. hater generelt å trene, da jeg har negative erfaringer ifra barndommen osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå