AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg vet at man kan få sitte på et eget rom ved examen, noe jeg har søkt på og fått godkjent. Men er det noen som vet om dette også gjelder ved mindre prøver med varighet på 2-3 timer? Jeg vet at jeg bare kan spørre læreren, men jeg føler det er så flaut, så flaut at jeg ikke klarer å sitte i klassen med de andre i 2 timer, men jeg blir bare så nervøs av stillheten og stiv av angst at jeg klarer ikke konsentrere meg eller skrive nesten noe 😔 Anonymkode: 66104...839
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Bare spør læreren din. Jeg får lov til å ha muntlige prøver (fagsamtaler) alene i alle fagene mine, mens alle andre er i grupper på 3 Grunnen min er så enkel som at jeg faller i min egen ''boble'' og kobler ut når de andre snakker, slik at jeg selv ikke får sagt noe - Derav dårligere karakter. Anonymkode: cd969...855
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Ja, det høres helt naturlig ut. Det er imidlertid viktig at alle faglærerne dine er kjent med det, slik at du slipper å måtte forklare deg hver gang du skal ta en prøve. Anonymkode: b0269...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå