Gå til innhold

Tilbehør til pulled

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke pulled (erteprotein, men det er det samme hvilken type du bruker) som jeg har lyst å ha med på jobb i kveld, men er litt usikker på hva jeg kan ha til. Har laget det tidligere, men da som burger med slaw, og det er stort sett det jeg finner oppskrifter på når jeg googler.. Skulle gjerne hatt noe annet også!

Hva bruker du? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det som pizzatopping også, men det er for det meste burger jeg lager av det. :ler:

Skrevet

Jeg ramser opp noen forslag jeg: quesadillas, pasta, topping på pizza eller nachos,  wrap med salat/mango/guac/andre grønnsaker, fried rice med pulled, salattopping, bakt potet/søtpotet-topping,

Skrevet

Dette er mer frokost enn kveldsmat, men godt uansett: Pulled pork, tater tots/røstipoteter, purre og et speilegg på toppen (helst med bløt plomme). Avokado, bacon eller løk kan også legges til og det er godt med litt chilisaus på siden.

Anonymkode: a77db...21f

Skrevet

Tusen takk for spennende forslag, skal prøve meg litt fram! :) 

Pizzatopping likte jeg spesielt godt, men hva har dere ellers på pizzaen, da? Det er jo en tydelig BBQ-smak på proteinet. 

Skrevet

Jeg synes det er best med hvit pizza, men det er jo fordi jeg liker hvit pizza generel best. :ler: Men jeg har pizzasausen, ost, paprika, pulled og ruccola salat som regel!

... Glemte at jeg har laget wraps av det flere ganger for enkel lunsj på skolen også, kom på det når jeg stod og lagde frokost i morges. :roll:

Skrevet

Med spicy ananas-og mangosalsa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...