Gå til innhold

Mine planer for HAN på valentinesdagen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at vi vi som ganske mange andre mister litt "piffen" - vi skulle gjerne hatt sex oftere. Jeg har tenkt å utnytte valentinesdagen voldsomt, trenger derfor å høre om jeg gjerne går for langt eller om dette er "rette måten" å få tilbake gnisten?

Jeg tenkte å lage favorittmiddagen hans, iført sexy klær. Spise, drikke vin med levende lys. Når maten er spist går vi videre til massasjebordet hvor jeg har kjøpt spisende massasjeolje, full kroppsmassasje og sugings. 

Etter massasjen går det videre til soverommet, musikk, stearinlys og sexhuske! 

Typen vet ikke at jeg har kjøp massasjeoljen og sexhuske, så håper dette blir en positiv overraskelse. 

Hadde dere blitt positivt overrasket eller prøver jeg for hardt no? (Jeg har en tendens til å gå for langt av og til):fnise:

Setter pris på svar! 

Anonymkode: af125...423

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massasjeolje er hvertfall aldri feil! :lur: 

Anonymkode: e296d...94e

Skrevet

Høres bra ut,men husk at skippertak ikke fungerer i lengden.

Anonymkode: 48edf...a9b

• Liker 3
Skrevet

Way too much høres ut som en sex orgie film eller desperat overdreven romansefilm. Tviler på han har energi og stamina til alt det der. Sugings på massasjebordet og sex i sex huske etterpå.... huff 

Anonymkode: df30c...229

• Liker 3
Skrevet

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Way too much høres ut som en sex orgie film eller desperat overdreven romansefilm. Tviler på han har energi og stamina til alt det der. Sugings på massasjebordet og sex i sex huske etterpå.... huff 

Anonymkode: df30c...229

Takk for svar! 

Var redd for at det var for mye! Droppe sex i huske, kanskje? Og fokusere på massasje og BJ? :bond:

TS

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Var redd for at det var for mye! Droppe sex i huske, kanskje? Og fokusere på massasje og BJ? :bond:

TS

Dere homser har jo ofte en tendens til å overdrive litt, men kjør på dersom du tror dette er noe som slår an hos typen din. Du er nok den nærmeste til å vite det selv!

Anonymkode: b06c9...27c

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg synes massasjen høres ut som det minst viktige. Jeg er kanskje litt gammeldags akkurat på det området, men det er mannen som skal massere dama, ikke omvendt. Dessuten kan det bli awkward å bli vartet opp så lenge uten at man får gjort noe til gjengjeld.

Men alt i alt synes jeg det ser ut som et fint initiativ.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere homser har jo ofte en tendens til å overdrive litt, men kjør på dersom du tror dette er noe som slår an hos typen din. Du er nok den nærmeste til å vite det selv!

Hehe, lurer på hvor du får homser ifra :fnise: er ikke homser vi hvertfall :)

TS

Skrevet

Dette hørtes fryktelig kleint ut i mine øyne, hvertfall alt dette på en gang. men så vet ikke jeg hvor hardt du må jobbe for å få deg noe. 

Anonymkode: 3af8a...41f

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, lurer på hvor du får homser ifra :fnise: er ikke homser vi hvertfall :)

TS

Om ikke du er homse, så er du i alle fall mann.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke du er homse, så er du i alle fall mann.

Nei, er verken mann eller homse. Er kvinne :fnise:

Skrevet

Høres superkos ut! Min plan er:

Bestillt bord på yndlingsrestunaten, deretter kommer vi hjem til roseblader, stearinlys, champagne, jordbær og krem

vin og kjeks

Kjøpt en liten gave jeg vet han kommer til å like

Blir en superkoselig kveld <3

Anonymkode: 19706...f70

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor akkurat valentinsdagen? Kan det ikke være en hvilken som helst dag? Er sikker på at han driter i om det er valentines, juleaften, eller en hvilken som helst vanlig dag. Han er jo mann!

Anonymkode: 55e83...681

• Liker 1
Skrevet

Her blir det litt roligere enn hos deg, TS (jeg har pillefri uke, så får nok mensen) :fnise: Men mulig det blir BJ.

Vi skal lage relativt god (men ikke usunn) mat, lage noe god dessert og jordbær med sjokoladetrekk (ELSKER DET). Så blir det kos på sofaen med en film eller to :) 

Typen er ikke helt fasinert av hele opplegget rundt valentines, og ser på det som en helt normal dag. Men jeg syns det er en fin ting, da har man liksom en unnskyldning for å kose seg litt ekstra, også kanskje pynte seg litt også. Men jeg legger nok litt mer i det enn han :fnise:

Anonymkode: e03cb...955

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her var det mye negativitet. Ikke hør på disse forum meningene TS. Jeg er mann, 27 og fra en liten by. Med andre ord langt fra en metro seksuell. Likevel. Jeg synes dette hørtes hyggelig ut jeg. 

Prøver for hardt? Dummeste jeg har hørt. Så lenge alt er fint ellers i forholdet deres for tiden er dette absolutt ikke for mye. Han kommer til å sette kjempe pris på det. Om ikke annet så fordi han kommer til å skjønne hvor mye du betyr for han. Og at du ønsker å gjøre noe ut av den kjedelige a4 hverdagen. Synes du skal ha ros jeg. Du tar han ikke for gitt. 

Enig i innlegget lenger opp da. Skippertak er ikke bra. Så forutsetter at dere har det bra ellers også. 

Endret av Heiheihei76
  • Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet
På 7.2.2017 den 2.27, AnonymBruker skrev:

Det har seg sånn at vi vi som ganske mange andre mister litt "piffen" - vi skulle gjerne hatt sex oftere. Jeg har tenkt å utnytte valentinesdagen voldsomt, trenger derfor å høre om jeg gjerne går for langt eller om dette er "rette måten" å få tilbake gnisten?

Jeg tenkte å lage favorittmiddagen hans, iført sexy klær. Spise, drikke vin med levende lys. Når maten er spist går vi videre til massasjebordet hvor jeg har kjøpt spisende massasjeolje, full kroppsmassasje og sugings. 

Etter massasjen går det videre til soverommet, musikk, stearinlys og sexhuske! 

Typen vet ikke at jeg har kjøp massasjeoljen og sexhuske, så håper dette blir en positiv overraskelse. 

Hadde dere blitt positivt overrasket eller prøver jeg for hardt no? (Jeg har en tendens til å gå for langt av og til):fnise:

Setter pris på svar! 

Du kan fint kutte ut levende lys og bytte vin med en øl. Han er da mann ! :)

Gjest Coolaid
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres superkos ut! Min plan er:

Bestillt bord på yndlingsrestunaten, deretter kommer vi hjem til roseblader, stearinlys, champagne, jordbær og krem

vin og kjeks

Kjøpt en liten gave jeg vet han kommer til å like

Blir en superkoselig kveld <3

Anonymkode: 19706...f70

Her går det fint an å kutte ut alt og heller servere biff og blowjob.... 

Skrevet

Herlighet, hadde jeg blitt behandlet på denne måten av kona hadde jeg blitt ekstatisk.  Her går det mest i at jeg overrasker dama med blomster, mat, gaver etc på slike dager.  Lite sex...

Typen din er heldig deluxe!

Anonymkode: 14e2c...941

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 7.2.2017 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Nei, er verken mann eller homse. Er kvinne :fnise:

Du, det tror jeg at tilfeldige fremmede på nettforum vet mye bedre enn deg! 

:laugh:

Endret av Nicathv
Skrevet
På 13.2.2017 den 12.06, Coolaid skrev:

Her går det fint an å kutte ut alt og heller servere biff og blowjob.... 

Det er 14/3 som er dagen for det!

Anonymkode: fda45...803

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...