AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Dette er vanskelig å forklare. Jeg har ila de siste 6 mnd følt at hodet (hjernen) er helt frakoplet resten av kroppen. Jeg føler jeg gjør ting som for det meste er automatisert uten at jeg kjenner faktisk på de kroppsdelene som er i bevegelse... Jeg vet ikke om det er fordi at jeg har brukt den siste tiden på mye jobbing og lite søvn (utkjørthet) og lite sosial tid med folk jeg virkelig liker.. eller om dette er noe jeg bør sjekke med legen... Nå har jeg jo til og med også sagt opp min stilling bl. a fordi dette bekymrer meg.. jeg føler ikke at hodet og kroppen henger sammen... om det gir no sense. Det er lenge siden jeg har hatt en skikkelig latterkrampe som virkelig kjennes fra magen. Føler at mine samtaler med folk flest foregår fra "her oppe" og lite fra hjertet.. Depersonalisering og andre kjente "plager" er de eneste jeg kommer borti på nett, men jeg har heldigvis ingen av de mest vanlige symptomene.. jeg sitter f.eks ikke å dagdrømmer eller sliter med realiteten.. Er dette noe jeg bør sjekke hos legen? Hvordan i alle dager skal jeg beskrive det som jeg ser er uvanlig uten at det skal høres helt spacet ut ? Alternative ideer? Anonymkode: 2982d...d17
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Jeg har også ila de siste 6 mnd blitt veldig irritert over visse mennesker på arbeidsplassen.. og at det har gått såppass innpå meg men at jeg samtidig ikke har uttrykket meg nok ansikt til ansikt mot den enkelte.. at jeg ikke har sagt tydelig ifra om at dette må du slutte med fordi jeg ikke vil at det skal brukes som en svakhet.. osv.. vet ikke om dette også tar sin tid før det er på en måte "ute av systemet" , at snart er kroppen min renset fra denne negative energien iom at jeg har sluttet i firmaet. Jeg føler at det meste jeg gjør om dagen som å rydde e.l gjøres kjapt og somlete.. har brukt stor del av tiden foran skjermen og det fører til at man stirrer jo bare ... tenker da når man øvelseskjører går man gjerne glipp av viktige detaljer fordi man må bevege blikket rundt... Dette er bare to avsnitt jeg tenkte å ta med i tilfellet noen kjenner seg igjen. Men trenger ikke betale for psykolog hvertfall. Anonymkode: 2982d...d17
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Jeg kjenner meg igjen, men i mitt tilfelle opplevde jeg en krise på det personlige planet, som førte meg ut i nesten nummen tilværelse. Jeg mistet konsentrasjonsevnen og evnen til å føle tilknytning til omgivelsene. For eksempel arbeidsplassen, kjæresten, vennene mine. Alle ble litt "fremmed" og var jeg sammen med dem, klarte jeg ikke å koble til samværet... Opplevde du noe spesielt for et halvt år siden som førte deg ut i dette? Anonymkode: de492...9a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå