AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #21 Skrevet 2. mars 2017 På 13.2.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev: Vil legge til at jeg har vært i Phuket og Koh Penang også, vil anbefale Koh Penang av de to. I Phuket var det mindre koselig, mye styr og prostituerte, og VELDIG turstifisert. Anonymkode: 22b94...2fe Tipper det er koh phangan som menes 🙈 Og helt enig at phuket er slitsomt! Horer/bardamer og mas fra a-å.. Anonymkode: 11e17...f13
carmen81 Skrevet 2. mars 2017 #22 Skrevet 2. mars 2017 9 timer siden, cmd skrev: Hua Hin. Veldig bra plass for familie. Langs kysten og du kan booke hotell ved stranda eller med basseng etc. Ingen ingen jenter langs gater for å "selge" etc. Hua Hin var den verste plassen på min tur. Stranden var elendig og kunne ikke bade i havet da pga farlige maneter i vannet som vi ble advart mot. De lå strødd i sanden også, så ikke kjekt overhode. Dårlig med utesteder og mye prostitusjon. Her så vi ofte småbarn som ble solgt åpenlyst på gata. Politiet gikk mye i gatene og gjorde ingeting med det. Dette var ikke i bakgater, men i hovedgatene meget nær Hilton hotell ved stranden. Alt det er mange eldre menn som kjøper der nede, ja. Det vi også la merke til er at omtrent alle yngre gutter/menn på opplagte gutteturer gikk å leide på ei frk kjøpt og betalt. Direkte kvalmt! Kommer aldri til å sette mine ben i det der landet igjen. Var så ufattelig mye prostitusjon og drit man så overalt i de byene vi dro til. Finnes så masse flotte steder her i verden å reise til, men Thailand er ikke en av de. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #23 Skrevet 2. mars 2017 Koh Tao anbefaler jeg! Anonymkode: 22308...319 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #24 Skrevet 5. mars 2017 Koh Samui som base, og ta tur til Koh Tao Anonymkode: 9e3b8...f02 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #25 Skrevet 5. mars 2017 På 2.3.2017 den 20.50, carmen81 skrev: Finnes så masse flotte steder her i verden å reise til, men Thailand er ikke en av de. Oi... Du har vært over alt i Thailand? Det er utrolig mange flotte steder der om du reiser steder hvor turismen ikke har ødelagt. Anonymkode: e9d23...3c9 1
tirben Skrevet 5. mars 2017 #26 Skrevet 5. mars 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi... Du har vært over alt i Thailand? Det er utrolig mange flotte steder der om du reiser steder hvor turismen ikke har ødelagt. Anonymkode: e9d23...3c9 Kan du anbefale noen steder ? Må være hotell der og nydelige strender. Finnes det stedene i Thailand hvor det ikke er simple barer og prostitusjon?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #27 Skrevet 5. mars 2017 På 2.3.2017 den 10.22, cmd skrev: Hua Hin. Veldig bra plass for familie. Langs kysten og du kan booke hotell ved stranda eller med basseng etc. Ingen ingen jenter langs gater for å "selge" etc. Hua Hua Hin. Minner meg om Lian Lian Lei. Anonymkode: 06e3a...b1e
Zhakira Skrevet 14. januar 2023 #28 Skrevet 14. januar 2023 Det er fortsatt deler av Phuket som er ganske turistete, men du kan ha det rolige vinterferiestedet du drømmer om hvis du vet hvor du skal lete.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #29 Skrevet 14. januar 2023 Zhakira skrev (3 minutter siden): Det er fortsatt deler av Phuket som er ganske turistete, men du kan ha det rolige vinterferiestedet du drømmer om hvis du vet hvor du skal lete. Jeg håper de fant ut hvor de skulle reise til i Thailand på de 5 årene tråden har ligget ute Anonymkode: 71b91...fb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå