Gå til innhold

Den store snuslutte-tråden….

Fremhevede innlegg

Skrevet

...finnes den?

Jeg har forsøkt å finne en eviglang tråd her på forumet med motivasjon, blod, svette og tårer, og så klart en del oppturer og gleder! Men kun funnet tråder med maks 15 svar. Mente det var en kjempelang tråd her om akkurat dette. Så hvor er den?

Jeg har så klart nettopp sluttet å snuse, og trenger all den motivasjon jeg kan få!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett noe av den, men kan ikke dette bli den tråden da? :) 

Jeg har 3 porsjoner igjen. Har kjøpt inn onico. Gruer meg som pokker!

Anonymkode: aa5d9...373

Skrevet

Jeg er med! Snusa siste snusen i boksen om morgenen i går. Har kjøpt paracet, og drikker masse vann. Syntes det var verst å gå glipp av morgensnusen til kaffen i dag, egentlig. 

Skrevet

Jeg har 5 bokser igjen (kjøpte på taxfree), når den siste av de er tomme så er det over&ut med snus for meg. Er ikke sånn supergira på å slutte, men for helsa og økonomien sin del så er det til det beste. Heldigvis så snuser ikke mannen min, så jeg slipper å bli fristet. 

Gruer meg til den første uka. Vet jeg blir bjeffete og sur. 

Forrige gang jeg sluttet å snuse så løp jeg mil etter mil på tredemølla (har tredemølle hjemme) for å holde irritasjonen i sjakk. Endte med et trøtthetsbrudd i kneet og 8 uker med ene beinet i ei skinne som gikk fra ankelen til rumpa. Så jeg sprakk og begynte å snuse igjen.

Men nå har jeg lagt ei plan. Jeg skal strikke luer! Jeg er ikke så god på å strikke, men jeg tror jeg skal få til luer. 

• Liker 2
Skrevet

Våkna med dundrende hodepine i dag :(  Prøver meg på røykesluttipsene: Drikk en halv liter vann og gjør lett morgengymnastikk.

Skrevet

Herregud hvordan klarer dere? :( Klarer ikke kutte ned på en eneste snus.

Anonymkode: 19531...aef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...