AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Legen min er litt vrang fortiden og har stukket litt kjepper i hjula for meg mtp behandling hos privat fysioterapeut. Snakk om kortisonsprøyte som lege må godkjenne før fysioterapeut får sette sprøyta. Et sprøytestikk legen selv ikke føler han kan sette. Men siden jeg har fiksa dette selv så er legen sur. Har samtidig også tatt MR for tre uker siden av en annen kroppsdel. Men nå er jeg redd legen ikke gidder å gi meg svar på bildene. Jeg lurer på å bestille en legetime hos legen men ingen vits om resultatene ikke har kommet enda. Anonymkode: 38318...b68
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Ok da venter jeg en uke til. Kjipt for legen bør fikse den sprøyta snart også. Anonymkode: 38318...b68
Brukerano Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Jeg fikk svar på min CT etter et par dager. Var henvist av legen min. Mr tok ca en uke.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Hmm. Har tidligere venta en uke på svar på MR. Nå har jeg ventet tre uker. Lurer på hva legen min surrer med fortiden. Tidligere har han alltid vært kjapp med tilbakemelding. Anonymkode: 38318...b68
fresia Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 jeg fikk svar på MR etter et par dager bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå