Gå til innhold

Barbados, here I come!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om noen uker reiser jeg for første gang til Barbados sammen med kjæresten min, og jeg er på jakt etter alt av informasjon, tips og triks og do's and don'ts om dette stedet. Hoteller å (ikke) bo på, strender å besøke, områder å se...alt settes veldig pris på! :-)

Anonymkode: 6fa30...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan glede deg! Barbados er amazing.

Herlige folk, god mat, fantastiske strender, og ikke minst - du kan drikke springvann. Det er like rent og godt som hjemme.

Det lokale ølet heler Banks :)  Rom bli også produsert på øya. Ta dere en tur til det lokale destilleriet. Inne i hovedstaden Bridgetown, er det fin shopping. Husk å få det tax-free ;) 

Selv bodde jeg i St.Lawrence Gap...koselig område. Nær stranden, koselige, små butikker i nærheten. 

Ang. do's and don'ts - bruk sunn fornuft. Men, folk er veldig hjelpsomme og vennlige der. Litt typisk for oss nordmenn er jo å automatisk bli skeptiske. Er dere heldige, får dere en lokal til å vise dere rundt på øya, da er det bare gripe sjansen :) 

Skrevet

Harrisons caves er verd et besøk! Og så ligger det et keramikkverksted i innlandet som er kjempefint. Batsheba beach er en gammel traver, masse fine bølger og den lokale puben har alltid kaldt øl. The fish marked i oistins er stedet for liv og en knallgod lokal middag! Man kan leie båt og dra på havfiske fra Bridgetown eller ta en tur under vann i en ubåt. Barbados er en perle og jeg er så heldig å ha familie der :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...