AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Jeg sliter litt med selvtillitten og det å sammenligne meg med andre. Egentlig så synes jeg selvtillitten min er ganske god, men jeg klarer ikke å la være å føle at alle andre får ting bedre til enn meg. Det kan være alt fra trening, kropp, klesstil til interiør, hundetrening og fotografi. Hvordan kan jeg endre tankegangen? Anonymkode: e6744...3b7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Vi blir jo så påvirket av sosiale medier nå til dags, mange legger ut sine trenings og interør bilder. Jeg prøver å fokusere på meg selv og mine mål innen trening og hobbyer. Tror mange er flinke til å skryte på sosiale medier, men tror ikke alltid det er så rosenrødt som de sier. Husk at det bare er et øyeblikk de viser! Hvis de tar bilde når de jogger, så betyr det ikke at de jogga i 1 time. Kanskje endte de opp med å gå resten av turen. Bare fordi folk har det fint i hjemmet sitt, betyr ikke at de har et perfekt liv. Så tror det er viktig å tenke lenger enn bildet du ser. Åsså er det jo viktig å sette egne mål. Hvis du misunner jenta med fin kropp, hvorfor ikke bli flinkere å trene hvis du har lyst? Skap din egen selvtillitt, ikke bare sitt i sofaen og misunnn folk på det livet de skaper. Anonymkode: e6077...ba7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå