AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #21 Skrevet 12. februar 2017 Det er vel akkurat slike som damen over man håper på å unngå å møte På 7.2.2017 den 18.05, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Jeg er en singel kvinne i målgruppen din. Jeg gjør ingenting for å finne meg partner for å si det sånn. Jeg har menn langt faen opp i halsen og hadde lenge før hatt det det morsomt med å ydmyke en mann så mye jeg klarte, før det ville falle meg inn å date noen. Det tror jeg er tilfelle for mange i målgruppen din. Nettdating er gjerne det letteste. De vet du leter etter partner i det minste. Anonymkode: 9a1a8...7b9 Det var tøff kost. Ikke lett for menn å møte deg tydeligvis men tror vel du taper mest på det selv, tror nok du burde til Psykolog å lette ut frustrasjon hvis ikke taper du nok på det selv også. Mann 45 Anonymkode: 31137...e04
Stellapo Skrevet 12. februar 2017 #22 Skrevet 12. februar 2017 Jeg lurer på det samme som ts, har vært inne på sukker, men her er det mest meldinger fra menn på 29. Ikke så veldig aktuelt når man har passert 40 selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå