Gå til innhold

Hvor kan man treffe single over 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt byttet ut av kona etter 14 år, sikkert en tosidig sak hvorfor det ble slik.Saken er uansett den at det er over i et halvt år å det vel er på tide å komme seg videre.Jeg føler ikke videre for å gå inn på Tinder eller andre sjekkeapper samt funnet ut at det er for slitsomt å gå på by`n til stadig samt har få single kompiser, jeg mener selv jeg har draget om jeg først treffer noe samt har sosiale antenner ok jobb osv.. men treffer jo aldri jenter på jobben da jeg jobber på en liten arbeidsplass samt treffer svært sjelden nye potensielle gjennom nettverket mitt.

Noen som har noen forslag hva en kan gjøre for å møte potensielle partnere på en naturlig måte hva en kan gjøre da bortsett fra nettet ?

Anonymkode: 31137...e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med på nye aktiviteter; idrett, tur, klubber osv.

Skrevet

Fritidsinteresser? Evt prøve noen nye? Det er gjerne lurt uansett når man har blitt alene etter mange år, finne noe man liker å gjøre.

Jeg (40 år) dater nå en jeg har møtt på trening. Men man må ha litt flaks da... Det er ikke så lett å treffe single i vår alder, de fleste er jo i forhold av de jeg møter på. Så om det ikke klaffer med han jeg dater nå så går jeg nok for sukker.no. Eller melder meg på det kajakk-kurset jeg har vurdert i flere år, og satser på at det er noen single, turglade menn der.;)

Anonymkode: 8568f...701

• Liker 1
Skrevet

Singelturer.com, ulike facebook-grupper for single i din del av landet. (Ps. Ikke gjør samme feil som de mennene som legger ut bilde av seg selv i senga med bedende øyne mot kameraet og meldinger av typen "plass til en til i senga mi"!).

På Sukker.no er det også mye hyggelige folk i alle aldre. 

Anonymkode: f0db6...1b3

• Liker 1
Skrevet

Singel som 35 = Taper

Anonymkode: 94900...d0a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Singel som 35 = Taper

Takker :)

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Singel som 35 = Taper

Hva mener du? Er det bedre å være i et forhold og bli smittet av aids fordi partner er utro hele tiden? 

Anonymkode: 3539a...6a0

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Er det bedre å være i et forhold og bli smittet av aids fordi partner er utro hele tiden? 

Anonymkode: 3539a...6a0

så hvis man er 35, så er man enten singel og derav taper, eller i et forhold med stor sjans for å få Aids ?  Er det noen gråsoner her , eller er dette de eneeste 2 definitive situasjoner man kan befinne seg i ?

Takk og pris for at jeg er 34 og singel, ikke taper helt enda.

Anonymkode: cd97f...31c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Å være aktiv på søker`n er dødelig. Vær heller aktiv på fritiden din, få deg hobbyer og møt nye mennesker face to face.

Endret av Vemund
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg er en singel kvinne i målgruppen din. Jeg gjør ingenting for å finne meg partner for å si det sånn. Jeg har menn langt faen opp i halsen og hadde lenge før hatt det det morsomt med å ydmyke en mann så mye jeg klarte, før det ville falle meg inn å date noen. Det tror jeg er tilfelle for mange i målgruppen din. Nettdating er gjerne det letteste. De vet du leter etter partner i det minste. 

Anonymkode: 9a1a8...7b9

• Liker 2
Skrevet

Du må nesten bare komme deg ut på turer. Som singelturer.no ellers er nettet det nærmeste du kommer. Du har jo ikke noe å tape på å prøve noen av appene. Litt mindre slitsomt, enn å farte ut på byen ;)

Anonymkode: 1d249...906

Skrevet (endret)

Nå skal jeg være skikkelig nerd her, men AIDS er faktisk fremskreden immunsvikt. Man kan ikke bli smittet av en immunsvikt, men av HIV. 

Såå. 

Damer over 35? Well, you're fucked mate. 35+ er tiden der mange har landet litt. Så blir man opptatt med jobb og barn, hus og hytte - størkner fast litt. Man er mindre åpen for endringer. Alternativt finnes det de som aldri lander en partner i løpet av 20årene, de er jo 'ledige'. Problemet med denne siste gruppen er at de sliter av ulike årsaker. De er single på 35 fordi de ikke blir valgt, eller fordi de ikke fikser dating. Som oftest sitter datingproblemer enten i hodet eller i sosial skills. Da hjelper det lite at du er interessert hvis de enten sitter i sin egen stue alene eller bare avviser deg på Tinder uten å gi deg en sjanse. Eventuelt er de opptatt med å brenne seg på å gi feil fyr en sjanse, fordi de mangler erfaring, selvkontroll eller bare dårlig menneskelig innsikt. Jeg vet ikke hvordan det er for de som er 45+, men det virker på papiret som om denne aldersgruppen kanskje blir mer åpen for nye ting. Noen skiller seg, noen er ferdige med barn, kanskje noen har landa en stressende jobbsituasjon noe. Eventuelt er de enda seigere å få has på? Uansett, du må ut og lete. Det hjelper ikke å si at Tinder ikke er noe for meg. Hvorfor ikke? Teknologi er bare en portal. Jeg ser for meg at du godt kan lage dine egne spilleregler. Gå bredt ut. Det verste som kan skje er at du ikke finner noen du liker. 

Endret av Arcturus
Skrevet
19 timer siden, Arcturus skrev:

Nå skal jeg være skikkelig nerd her, men AIDS er faktisk fremskreden immunsvikt. Man kan ikke bli smittet av en immunsvikt, men av HIV. 

Såå. 

Damer over 35? Well, you're fucked mate. 35+ er tiden der mange har landet litt. Så blir man opptatt med jobb og barn, hus og hytte - størkner fast litt. Man er mindre åpen for endringer. Alternativt finnes det de som aldri lander en partner i løpet av 20årene, de er jo 'ledige'. Problemet med denne siste gruppen er at de sliter av ulike årsaker. De er single på 35 fordi de ikke blir valgt, eller fordi de ikke fikser dating. Som oftest sitter datingproblemer enten i hodet eller i sosial skills. Da hjelper det lite at du er interessert hvis de enten sitter i sin egen stue alene eller bare avviser deg på Tinder uten å gi deg en sjanse. Eventuelt er de opptatt med å brenne seg på å gi feil fyr en sjanse, fordi de mangler erfaring, selvkontroll eller bare dårlig menneskelig innsikt. Jeg vet ikke hvordan det er for de som er 45+, men det virker på papiret som om denne aldersgruppen kanskje blir mer åpen for nye ting. Noen skiller seg, noen er ferdige med barn, kanskje noen har landa en stressende jobbsituasjon noe. Eventuelt er de enda seigere å få has på? Uansett, du må ut og lete. Det hjelper ikke å si at Tinder ikke er noe for meg. Hvorfor ikke? Teknologi er bare en portal. Jeg ser for meg at du godt kan lage dine egne spilleregler. Gå bredt ut. Det verste som kan skje er at du ikke finner noen du liker. 

Nå kommer han selv fra et langt forhold, sannsynligvis med barn, så det er jo snakk om å finne ei dame i samme situasjon. Og det skal fint være mulig. Men ja, som jeg også skrev tidligere her, det er ikke så lett å finne de som er single i den alderen, selv om det er en god del. Men det er riktig at det at man da gjerne sitter med hus og unger også gjør at man er litt stuck. Ser jo på meg selv. Det er ikke aktuelt for meg å flytte på de neste 10-15 åra, så en potensiell kjæreste bør helst bo i samme kommune, eller innenfor en radius på 15 min kjøring som jeg pleier å si. Det begrenser jo utvalget en god del.

Anonymkode: 8568f...701

Skrevet

Begynn å gå bort til kvinner du finner attraktive.

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, Arcturus skrev:

Damer over 35? Well, you're fucked mate. 35+ er tiden der mange har landet litt. Så blir man opptatt med jobb og barn, hus og hytte - størkner fast litt. Man er mindre åpen for endringer. Alternativt finnes det de som aldri lander en partner i løpet av 20årene, de er jo 'ledige'. Problemet med denne siste gruppen er at de sliter av ulike årsaker. De er single på 35 fordi de ikke blir valgt, eller fordi de ikke fikser dating. Som oftest sitter datingproblemer enten i hodet eller i sosial skills.

Dette går opp i opp. At det er få kvalitetspartnere der ute betyr jo også at konkurransen er mindre. Så er man en attraktiv partner så ordner det seg som alltid. 

• Liker 3
Skrevet
På 7.2.2017 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Singel som 35 = Taper

Tror Tinder er for lett for både gutter og jenter har en oppfatning at det blir kun sex og dating skal en del til at det blir noe seriøst.

Har forresten også hørt at det endret seg når en har bikket 40 at de er det like mye jentene som ligger etter gutta som omvendt i motsatt til i 20 årene da vi mått jobbe hardt for å innynde oss det nye sterke kjøn mens jentene ihvertall de med utsende med seg måtte vinka av seg beilerne som fluer

Stemmer dette ?

TS

Skrevet

Her var det mange pessimister ute og går. Selv er jeg nysingel og 33 år (kvinne), og håper ikke dette stemmer helt. Alle gifter og skiller seg ikke til helt samme tid her i livet, så vi single damer og menn i min aldersgruppe kan vel ikke alle være tapere? Jeg føler meg i alle fall rimelig oppegående Nå er jeg ikke klar for et nytt, seriøst forhold enda, men håper jo at det finnes andre fisker i havet som de sier. Mitt "problem" er at jeg helst ikke vil møte menn med barn, og ønsker heller ikke egne barn, så da blir jo markedet med en gang litt smalere.

Synes nettdating virker slitsomt, håper på å møte noen gjennom nettverk/fritid i stedet. Tipset om å melde seg på dansekurs, singeltur etc virker også litt masete, dvs, jeg er redd for at det skal bli for påtatt. Heldigvis farter jeg en del rundt både via jobb og fritid. Men hva med videreutdanning/kurs rettet mot jobb? Forklar sjefen at du vil på kurs hvor du kan møte single, smarte damer? ;) 

Anonymkode: c4781...e42

• Liker 2
Skrevet
På 2/7/2017 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Singel som 35 = Taper

Anonyme mennesker som må gjemme seg bak AnonymBruker og slenge dritt om andre mennesker = Taper

Skrevet
På 7.2.2017 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Jeg er en singel kvinne i målgruppen din. Jeg gjør ingenting for å finne meg partner for å si det sånn. Jeg har menn langt faen opp i halsen og hadde lenge før hatt det det morsomt med å ydmyke en mann så mye jeg klarte, før det ville falle meg inn å date noen. Det tror jeg er tilfelle for mange i målgruppen din. Nettdating er gjerne det letteste. De vet du leter etter partner i det minste. 

Anonymkode: 9a1a8...7b9

Hva i alle dager? Hvorfor skal du ydmyke en mann som ikke har gjort deg noe? For noe noen andre har gjort. Komplett uforståelig, jeg må bare beklage på vegne av kvinneslekten at slike som deg finnes..

Anonymkode: fefc0...18e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...