AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #41 Skrevet 20. februar 2021 Oppdateringen min er at jeg dro til en annen lege som var helt enig med meg i at det ikke er de som skal avgjøre om jeg kvalifiserer til operasjon. Jeg er nå henvist. Så nå er det bare å krysse fingrene for at henvisningen ikke blir avvist. Anonymkode: c31f0...a12 1
Brukker Skrevet 13. mars 2022 #42 Skrevet 13. mars 2022 Hei jeg ble henvist fra legen min fordig jeg er overvekt og skal Ta slankeopperation men det er over er år siden jeg ble henvisst og har ikke beggynt med kurs ennda og vet ikke hvordan jeg skal for det fort og min BMI er 40,5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #43 Skrevet 13. mars 2022 Jeg betalte fra egen lomme og slapp hele ventetiden. Helt fantastisk å bare få det gjort! Nå, halvannet år senere, har jeg normal bmi og jeg er sprek som en fole. Elsker livet og har ikke angret et eneste sekund. Sleeve, ikke en eneste plage. Anonymkode: 35270...277
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #44 Skrevet 13. mars 2022 Jeg ble gastric bypass operert for fem år siden. Gikk ned fra 134 til 75 kg første året, er 1,75 høy. Jeg har holdt meg helt vektstabil i fire år. Fått et helt nytt liv! Angrer bare på at jeg ikke gjorde det før! Har slitt mye med prolapser i rygg og isjas. Har ingen smerter i ryggen lenger. Jeg tok gjennom det offentlige, og det vil jeg anbefale. Dette er ikke noe man skal få gjort raskeste mulig, da går det ofte til helvete og man spiser seg opp igjen. Anonymkode: 1e480...a26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå