Gå til innhold

Noen som har baking som hobby her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å snakke med noen som er like interesser i baking som meg selv :)

Anonymkode: 78c98...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.2.2017 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Hadde vært gøy å snakke med noen som er like interesser i baking som meg selv :)

Anonymkode: 78c98...366

Hva baker du?:) Er det bestillingskaker, dvs den typen du lager? Diverse temaer, eller til dåp, konfirmasjon, bryllup osv? Eller er det alt mulig? Tror ikke jeg kan bidra med så mye spennende, men hadde vært morsomt å høre hva du liker å bake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Hva baker du?:) Er det bestillingskaker, dvs den typen du lager? Diverse temaer, eller til dåp, konfirmasjon, bryllup osv? Eller er det alt mulig? Tror ikke jeg kan bidra med så mye spennende, men hadde vært morsomt å høre hva du liker å bake! :)

Så søt du er :) Nei, lager ikke på bestillinger enda. Men har lekt litt med tanken. Har laget utrolig mange kaker de siste par årene. Har en stor interesse for å prøve ut noe nytt osv. 

Anonymkode: 78c98...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker en del, for moro. :) Er ikke så glad i kakepyntingen da, eier ikke tålmodighet til pirking. Er mer glad i å lage forskjellige kaker og prøve smaker og sånt. :) 

 

Neste prosjekt jeg skal prøve meg på, er en slags jordbærostekake i 3lag med ostekrem. :) Må bare finne oppskriften igjen. Leste den nemlig i natt, på facebook eller noe.

 

Anonymkode: d3219...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker mye. Brød og kaker. Ikke fancy kaker som er overpyntet med knall farver😉

Anonymkode: 4e829...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Jeg baker en del, for moro. :) Er ikke så glad i kakepyntingen da, eier ikke tålmodighet til pirking. Er mer glad i å lage forskjellige kaker og prøve smaker og sånt. :) 

 

Neste prosjekt jeg skal prøve meg på, er en slags jordbærostekake i 3lag med ostekrem. :) Må bare finne oppskriften igjen. Leste den nemlig i natt, på facebook eller noe.

 

Anonymkode: d3219...b68

Jordbærostekake høres god ut :)

Anonymkode: 78c98...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Baker mye. Brød og kaker. Ikke fancy kaker som er overpyntet med knall farver😉

Anonymkode: 4e829...e9f

Hva slags kaker baker du? Jeg er veldig glad i å lage pavlova. 

Anonymkode: 78c98...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...