AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hvorfor blir jeg sur hver-gang jeg kommer hjem fra jobben? Jeg klikker på alt småttt og stort. Jeg opplever mye stress på jobben, det kan også være en grunn? Men hvordan blir jeg bedre til å håndtere det/ å ikke bli sur når eg kommer hjem/ Takk på forhånd 😊 Anonymkode: ce71b...eb0
EvaLena Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 (endret) Det kommer vel kanskje av at du på jobb spiller en rolle, mens hjemme kan du være deg selv. Endret 5. februar 2017 av EvaLena 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Har du barn/en bedre halvdel som du må oppføre deg bedre for? Eller er du singel og barnløs? Svarene på dette vil nok ha en del å si for hva jeg svarer deg i alle fall. Anonymkode: dfdbe...3de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du barn/en bedre halvdel som du må oppføre deg bedre for? Eller er du singel og barnløs? Svarene på dette vil nok ha en del å si for hva jeg svarer deg i alle fall. Anonymkode: dfdbe...3de Ts her Jeg er 21 og singel Anonymkode: 9cfb5...6b6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Har dere noen form for debrifing på jobb? Hvis ikke kan jo det være noe å foreslå dersom flere føler det slik på arbeidsplassen din. Evt. kan du gjøre en avtale med et familiemedlem, en venn eller noen du stoler på, og debrife der. Har en sånn avtale med en venninne selv, funker fint:) Anonymkode: e9ac1...5fe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Spis noe lite før middag. Jeg blir skikkelig gretten om jeg må vente litt ekstra på middagen. Anonymkode: 41856...d9c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Jeg er 21 og singel Anonymkode: 9cfb5...6b6 Men bor du sammen med noen? Bor du alene, vil jeg foreslå å gjøre noe annet etter jobben enn å gå hjem. Da jeg var singel og barnløs, gikk jeg nesten aldri rett hjem etter jobb - enten ut på tur, noe sosialt med venner, kulturting eller trening! Anonymkode: 6d4a2...0a4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Sikkert fordi du er sulten og sliten.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Stressa og sliten. Ta deg en joggetur eller finn en annen måte å avreagere på. Anonymkode: eb1e7...d12
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 TS: Jeg bor sammen med en mor og en lille bror. Jeg er veldig tålmod, er veldig sjeldent jeg blir sur ute, håndterer alt som har med stress å gjøre, men mye stress med studiene og en veldig stressende jobb + en bror som alltid finner på noe dumt særlig med russss og jeg må passe på han, en mor som klarer alltid å si noe dumt, får meg faren min døde for 10 år siden. Jeg spiller på en måte far rollen og alle i familien ser opp til meg. Jeg verken røyker drikker, snuser eller gjør noe dumt. Er stort sett bestemt på ting og har styr på alt. Jeg drar aldri rett hjem etter jobben, jeg blir alltid invitert på noe av mine venner= har mange venner som støtter meg opp faktisk og det er jeg veldig glad for. Ellers så går jeg rett til trening på de vanlige dagene, trener ca 4-5 dager i uken. Som person så vil ikke jeg si at jeg sliter med noe. Men det jeg ikke klarer helt å forstå er= når jeg prøver å hjelpe mor med lille bror passe på han og hjelpe han, så mobber hun stort sett meg og sier at jeg er en taper og hun nevner veldig små ting jeg gjordet da jeg var 10 år som å krangle med naboens barn osv?? Hva i allverden? Klarer ikke forstå dette her? Anonymkode: ce71b...eb0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Liker du jobben? Er det mange inntrykk? Føler du at det krever mye av deg? Ellers holder jeg en knapp på stresset og at du holder masken helt til du kommer hjem. Da kan du senke ned skuldrene og ikke tenke på hvordan du virker utad, og med irriterende familiemedlemmer kan man fort bli litt småsur og ha lav terskel for hva man reagerer på. Har du vurdert å flytte ut da? Anonymkode: b1474...496
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker du jobben? Er det mange inntrykk? Føler du at det krever mye av deg? Ellers holder jeg en knapp på stresset og at du holder masken helt til du kommer hjem. Da kan du senke ned skuldrene og ikke tenke på hvordan du virker utad, og med irriterende familiemedlemmer kan man fort bli litt småsur og ha lav terskel for hva man reagerer på. Har du vurdert å flytte ut da? Anonymkode: b1474...496 Jeg tenker det. Men uten meg vil ikke mor ha noe kontroll utover lille bror. Den eneste han hører på er meg. Mor vil ha 0 kontroll over han om jeg flytter ut. Anonymkode: ce71b...eb0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Antoinette skrev: TS, du spiser jo ikke... Jeg spiser mye. Antoinette 😂. Jeg trener mye og mye trening krever mye mat. Anonymkode: ce71b...eb0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 39 minutter siden, Listen skrev: Flytt for deg selv! Jeg tenker det. Men uten meg vil ikke mor ha noe kontroll utover lille bror. Den eneste han hører på er meg. Mor vil ha 0 kontroll over han om jeg flytter ut. Anonymkode: ce71b...eb0
Listen Skrevet 7. februar 2017 #17 Skrevet 7. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det. Men uten meg vil ikke mor ha noe kontroll utover lille bror. Den eneste han hører på er meg. Mor vil ha 0 kontroll over han om jeg flytter ut. Anonymkode: ce71b...eb0 Oida! Men hvor er far til lillebror?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #18 Skrevet 7. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS: Jeg bor sammen med en mor og en lille bror. Jeg er veldig tålmod, er veldig sjeldent jeg blir sur ute, håndterer alt som har med stress å gjøre, men mye stress med studiene og en veldig stressende jobb + en bror som alltid finner på noe dumt særlig med russss og jeg må passe på han, en mor som klarer alltid å si noe dumt, får meg faren min døde for 10 år siden. Jeg spiller på en måte far rollen og alle i familien ser opp til meg. Jeg verken røyker drikker, snuser eller gjør noe dumt. Er stort sett bestemt på ting og har styr på alt. Jeg drar aldri rett hjem etter jobben, jeg blir alltid invitert på noe av mine venner= har mange venner som støtter meg opp faktisk og det er jeg veldig glad for. Ellers så går jeg rett til trening på de vanlige dagene, trener ca 4-5 dager i uken. Som person så vil ikke jeg si at jeg sliter med noe. Men det jeg ikke klarer helt å forstå er= når jeg prøver å hjelpe mor med lille bror passe på han og hjelpe han, så mobber hun stort sett meg og sier at jeg er en taper og hun nevner veldig små ting jeg gjordet da jeg var 10 år som å krangle med naboens barn osv?? Hva i allverden? Klarer ikke forstå dette her? Anonymkode: ce71b...eb0 Jeg hadde også blitt sur om en sånn mor hadde møtt meg etter jobb Anonymkode: d25b3...b72
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #19 Skrevet 7. februar 2017 2 minutter siden, Listen skrev: Oida! Men hvor er far til lillebror? Faren døde for 10 år siden. Anonymkode: ce71b...eb0
Listen Skrevet 7. februar 2017 #20 Skrevet 7. februar 2017 Huffda. Jeg leste litt lengre opp og ser du er tildelt rollen hans. Er din mor psykisk syk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå