Gå til innhold

Kan gutter få serieorgasmer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan gutter / menn få serieorgasmer?

Hvis ja, går det like hardt orgasme nr 2 og 3?

Anonymkode: f220f...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedd meg kun en gang. Andre orgasmen var veldig øm... nesten litt vondtgodt. Ikke så sterk nei. 

Skrevet

sjeldent. når jeg kommer er det en stor eksplosjon....og er veldig fornøyd etter det. er det en stund siden jeg har hatt sex, så kan jeg kanskje komme 1 gang til etter, men det er ikke like bra. så er mer en nok fornyd med den første orgasmen:)

Skrevet

Har hørt at menn kan få det ved analsex/prostata stimulering. Og nei det er ikke bare for homofile menn! Alle kan gjøre det. Dere kan komme uten at pikken er erigert en gang! Jeg har sett det 😉

Anonymkode: abed7...f7f

• Liker 4
Skrevet

Nei, vi menn er litt sånn "kvalitet over kvantitet," så serieorgasmer er ikke vår greie. 

Der fikk dere den, damer. 

• Liker 1
Skrevet

FF'en er multiorgasmisk. Normalt sett får han til maks 2, men har skjedd at han også fikk den 3. Han hevder de bare blir mer og mer intenst, mer som han tror en kvinnelig orgasme er. 

Anonymkode: 384a5...fc9

• Liker 1
Skrevet

Noen menn an få serieorgasmer, det er litt kult å oppleve :D 

• Liker 1
Skrevet

Personlig går piffen helt ut av meg ved orgasme, og sex er det siste jeg ønsker i minst en time. Ergo ikke noe serie på meg.

• Liker 1
Skrevet

På en måte får man jo det. Spruten kommer i flere rykk, og ikke alt med en gang:)

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Akhenaton skrev:

Nei, vi menn er litt sånn "kvalitet over kvantitet," så serieorgasmer er ikke vår greie. 

Der fikk dere den, damer. 

Hva mener du med "Der fikk dere den, damer."? Som at damer er kravstore og bare tenker kvantitet og er sære mens dere ikke er eller? Akuratt som at du sier at serieorgasmer ikke trengs for du ikke får noe ut av det. Vel da kan jeg informere om at for kvinner så er orgasme nr 2 og 3 og 4 og 5 mye sterkere enn nr 1 og i mitt tilfelle er jeg mye mer kåt og følsom etter første orgasme så om det avslutter der må jeg fortsette med nr 2 og 3 i dusjen for det blir litt som å avslutte stimulering av mannen rett før han kommer. Blir spreng kåt og føler seg snytt liksom. Høydare i sexen er jo absolutt orgasme 3 og 4 vil jeg si!  (Skal jeg si, så der fikk dere den menn! nå eller hva?)

Anonymkode: fc6fa...b05

• Liker 1
Skrevet

Og ja ts :) menn kan få serieorgasmer. Men de fleste er ikke trent til det. Menn som har tantrisk sex eller tantriske pusteøvelser kan få orgasme uten utløsning og komme igjen og igjen som en ekstatisk opplevelse som blir enda mer ekstatisk og eksploderer i en endelig utløsning. Og ja prostata har mye å si også, synd at mange menn (og damer) tror at prostata stimulering bare er for homoer.  

• Liker 2
Skrevet

Ja det er mulig.

jeg har opplevd det en gang når hu jeg rota med den gangen ikke ga seg når jeg kom. Var helt Ok men aldri opplevd å bli følsom i mitt liv etterpå. 

Skrevet
9 timer siden, kattepusen skrev:

Noen menn an få serieorgasmer, det er litt kult å oppleve :D 

TS. Har du opplevd å se eller gitt menn serieorgasmer? Hvordan opplevdes det å se/ høre hva som skjedde med gutten når han fikk det til? Gikk det sånn rett etter hverandre eller var det litt sånn pause mellom hver gang orgasmen kom?

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

FF'en er multiorgasmisk. Normalt sett får han til maks 2, men har skjedd at han også fikk den 3. Han hevder de bare blir mer og mer intenst, mer som han tror en kvinnelig orgasme er. 

Anonymkode: 384a5...fc9

Høres utrolig digg ut. Får han orgasmene rett etter hverandre eller tar det en liten stund mellom hver orgasme?

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ja ts :) menn kan få serieorgasmer. Men de fleste er ikke trent til det. Menn som har tantrisk sex eller tantriske pusteøvelser kan få orgasme uten utløsning og komme igjen og igjen som en ekstatisk opplevelse som blir enda mer ekstatisk og eksploderer i en endelig utløsning. Og ja prostata har mye å si også, synd at mange menn (og damer) tror at prostata stimulering bare er for homoer.  

Oki, er det noe gutta kan trene seg opp til? Kan de få flere orgasmer etter hverandre uten utløsning. Hvordan funker det, kommer orgasmen uten at det spruter da. Blir ikke gutten tømt for energi å går det bare igjen å igjen så lenge han vil.? Hvordan bestemme om han skal sprute eller la det være og er det forskjell på de ulike orgasmene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...