AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Ja, jeg vet at snoking er galt. Og jeg har ikke gjort det før. Men har hatt en magefølelse i det siste. Samboeren min (gjennom 8 år!) åpner aldri snap når jeg ser på. Snur seg vekk eller venter til jeg er borte. Jeg kan koden, men tror han har glemt at jeg kan den. Sneik meg til å se på den istad.. Og det jeg finner ut, er at han har en eks på snap, men har lagret henne på en kamerat sitt navn! Denne eksen har han kuttet kontakten med for flere år siden, har verken nr hennes eller er venn på face. Fordi hun har prøvd å komme mellom oss før, selv om hun har mann og barn. Kjenner jeg skjelver litt nå.. Hva gjør jeg??? Anonymkode: 8fd56...a62
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Fuck, denne skulle ligge på samliv.. Anonymkode: 8fd56...a62
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Enten må du leve med det du vet og håpe at du ser spøkelse på høylys dag, eller så må du innrømme at du har snoket og konfrontere han med det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Jeg sa det, klarte ikke å la være... Han ble selvsagt sur for at jeg snoket. Det driter jeg i. Han sa hun hadde lagt han til i høst, og at de ikke hadde sendt noe upassende.. Hun lå på "bestevenner"- lista... Hvorfor skal han ha snapkontakt med en eks fra 10 år tilbake? Som han ikke har noen kontakt med ellers? Anonymkode: 8fd56...a62
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa det, klarte ikke å la være... Han ble selvsagt sur for at jeg snoket. Det driter jeg i. Han sa hun hadde lagt han til i høst, og at de ikke hadde sendt noe upassende.. Hun lå på "bestevenner"- lista... Hvorfor skal han ha snapkontakt med en eks fra 10 år tilbake? Som han ikke har noen kontakt med ellers? Anonymkode: 8fd56...a62 Fordi nakenbilder. Om han ikke treffer henne IRL er det nok tvilsomt at han ønsker så mye mer fra henne enn det. Jeg skjønner du reagerer, men jeg tror muligens enkelte overdriver betydningen av nudes. Altså, for mange er dette utroskap- men jeg tror man må huske på at snapchat jo ikke er i nærheten av å eksempelvis innlede en emosjonell relasjon på arbeidsplassen hvor man plutselig har mye ordentlig kontakt, Nakenbilder er jo bare akkurat det, og veldig lite personlig. Jeg hadde nok bekymret meg mer om de traff hverandre. Anonymkode: 60f38...da9 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Hvorfor er dere egentlig sammen? Anonymkode: 0a3bf...cf6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Jeg hadde blitt forbanna. Lagre en eks på en kompis sitt navn? Og i tillegg ligger hun på bestevennlista? Ærlig talt, hvor dum tror han at du er? Anonymkode: c74d1...4f2 25
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Vanligvis så scroller jeg bare videre, men nå må jeg bare si det. Dersom du ikke var så sjalu og kontrollfreak så hadde han fortalt deg dette for lenge siden. Dersom han er utro og sender nakenbilder. Da hadde du forstått hva som foregår rimelig fort. Du har to, muligens tre hint her. Hun er på bestevennlista, hun er lagret på et annet navn. Den tredje kan du for selv; han fortalte deg det ikke. Det at hun er lagret på et annet navn kan være din egen feil også. Kan være uskyldig og han gjorde det fordi du ikke tillater dette vennskapet. Eller fordi han faktisk er utro og sender nakenbilder. Det kan være uskyldig, men du gjør det vanskelig for deg selv ved å oppføre deg som du gjør. Dersom du slutter å være så sjalu og usikker på deg selv, og la han få være venn med hvem han vil. Da hadde han turt å være mer ærlig og åpen med deg også. Utroskap blir lettere oppdaget, fordi man skjuler utroskap. Men når han attpåtil må skjule noe så uskyldig som vennskap, da gjør du det ganske så vanskelig for deg selv. Jeg har kontakt med ekser fra fortiden. Ikke alle, men noen. Det kalles vennskap. Noen er faktisk venner før man blir sammen, og når det blir slutt så går man tilbake som venner. Jeg har også venner av begge kjønn. Dersom min fremtidige kjæreste krever at jeg skal avslutte disse vennskapene. Da er det han som får døren i trynet. For slik oppførsel er barnslig og sier mer om han enn meg. Anonymkode: 7943a...94d 1
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet at snoking er galt. Og jeg har ikke gjort det før. Men har hatt en magefølelse i det siste. Samboeren min (gjennom 8 år!) åpner aldri snap når jeg ser på. Snur seg vekk eller venter til jeg er borte. Jeg kan koden, men tror han har glemt at jeg kan den. Sneik meg til å se på den istad.. Og det jeg finner ut, er at han har en eks på snap, men har lagret henne på en kamerat sitt navn! Denne eksen har han kuttet kontakten med for flere år siden, har verken nr hennes eller er venn på face. Fordi hun har prøvd å komme mellom oss før, selv om hun har mann og barn. Kjenner jeg skjelver litt nå.. Hva gjør jeg??? Anonymkode: 8fd56...a62 hei. jeg syns ikke det er noe galt å snoke på partnerens mobil vist du har en dårlig magefølelse. vist du ikke hadde hatt det hadde det vell vært litt frekt. men dere er jo kjærester og skal jo stole på hverandre så hva er det han skjuler ? den eneste måten til at jeg fant ut at min ex var utro var at jeg snek meg på mobilen hennes når jeg sov. det angrer jeg ikke på. ellers hadde jeg sikkert forsatt vært sammen med hnne mens hun rotet med exen sin igjen bak min rygg 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Det største spørsmålet for meg er hvorfor hun et lagret med et annet navn Anonymkode: f277c...ed8 10
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det største spørsmålet for meg er hvorfor hun et lagret med et annet navn Anonymkode: f277c...ed8 fordi han skjuler at han har kontakt med exen vell....enten fordi han vet at ts blir sur/sjalu eller at han driver med noe han ikke skal......jeg hadde ikke godtatt dette vertfall. kan godt henne de sender upassende meldinger til hverandre og det er ikke greit ! 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Tror det er normalt menn savner eksene sine? Spesielt når det er den første de var med? Anonymkode: c3db9...939
LittleBabyBlue Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Vi snakker ikke "bare en eks", her snakker vi om en eks som har prøvd å sabotere forholdet mellom TS og typen. Nå har hun klart det. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanligvis så scroller jeg bare videre, men nå må jeg bare si det. Dersom du ikke var så sjalu og kontrollfreak så hadde han fortalt deg dette for lenge siden. Dersom han er utro og sender nakenbilder. Da hadde du forstått hva som foregår rimelig fort. Du har to, muligens tre hint her. Hun er på bestevennlista, hun er lagret på et annet navn. Den tredje kan du for selv; han fortalte deg det ikke. Det at hun er lagret på et annet navn kan være din egen feil også. Kan være uskyldig og han gjorde det fordi du ikke tillater dette vennskapet. Eller fordi han faktisk er utro og sender nakenbilder. Det kan være uskyldig, men du gjør det vanskelig for deg selv ved å oppføre deg som du gjør. Dersom du slutter å være så sjalu og usikker på deg selv, og la han få være venn med hvem han vil. Da hadde han turt å være mer ærlig og åpen med deg også. Utroskap blir lettere oppdaget, fordi man skjuler utroskap. Men når han attpåtil må skjule noe så uskyldig som vennskap, da gjør du det ganske så vanskelig for deg selv. Jeg har kontakt med ekser fra fortiden. Ikke alle, men noen. Det kalles vennskap. Noen er faktisk venner før man blir sammen, og når det blir slutt så går man tilbake som venner. Jeg har også venner av begge kjønn. Dersom min fremtidige kjæreste krever at jeg skal avslutte disse vennskapene. Da er det han som får døren i trynet. For slik oppførsel er barnslig og sier mer om han enn meg. Anonymkode: 7943a...94d Jeg har ikke vært sjalu eller kontrollfreak i det hele tatt, jeg har møtt mange han har ligget med, er til og med venner med et par av de. Kontakten med denne eksen har han avsluttet selv, for mange år siden. Jeg har ikke vært på tlf hans på flere år, for han vil ha den i fred. Hvis noe, har jeg vært naiv! Det ser jeg jo nå. Anonymkode: 8fd56...a62 6
funginger Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 Du kan spørre om han vil ha henne med i vennegruppa deres? Hvis de skal være venner kan dere jo alle møtes? Hvis han ikke vil det hadde jeg blitt mistenksom. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #16 Skrevet 13. februar 2017 Jeg ville blokkert henne uten at han visste det 😅 Anonymkode: 8877b...e52 2
Mr. Kilmister Skrevet 13. februar 2017 #17 Skrevet 13. februar 2017 Jeg vil fortelle deg et par ting. Å snoke er som kjent galt, eller ikke riktig. Men, du satt med denne magefølelsen din pga at han som du sier aldri åpnet disse snapa før du var vekk. Du har sikkert spurt han hvorfor, der det vanlige svar er; stoler du ikke på meg? Alltid samme svar. I dette tilfelle kunne du ikke det, han hadde nemlig holdt noe skjult for deg. Fra nå av må du sette grenser, be han åpne disse snapchat meldingener sammen med deg. Tar lang tid før du kan stole på han igjen, så spør han om du kan få se på mobilen hans. Sier han nei hvet du hvorfor. Han bør jo for faen meg vite at han er busta. Kjør ham hardt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #18 Skrevet 13. februar 2017 Slutt å heng deg opp i denne eksen og hva han eventuelt har og ikke har med henne. Det er bare et symptom og ikke sykdommen. Sykdommen er i deres forhold. Det må være en grunn til at han søker ut og trenger noe fra andre plutselig. Dere trenger å jobbe med forholdet når en part søker ut for underholdning, aksept, oppmerksomhet eller hva enn som er grunnene hans. Anonymkode: bb9f9...2ab 1
Gjest Coolaid Skrevet 13. februar 2017 #19 Skrevet 13. februar 2017 Dersom dere har en felles enighet, som de fleste andre par, at man forholder seg til hverandre og ikke involvere andre damer på den ene eller andre måten, så er det han gjør langt fra greit. Snakk om ting, bli enig i hvordan dere skal ha det uten at du bestemmer alt. En felles enighet gjør det lettere å ha et felles samliv.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #20 Skrevet 13. februar 2017 Jeg valgte å stole på at det ikke er noe mellom han og eksen. Klarte å legge det bak meg.. helt til idag. Eldste barnet vårt skulle låne mobilen hans, og tastet inn koden. Men koden var endret... Så tok saboeren min tlf, og skrev inn koden. Tydeligvis livredd for at noen skal se noe.. Anonymkode: 8fd56...a62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå