jabx Skrevet 6. februar 2017 #21 Skrevet 6. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snakket jevnt med en fyr i ca 1,5 uke.. nå er det 15 timer siden jeg sendte siste mld og han har ikke svart:/ bør jeg innse at han ikke kommer til å svare? Anonymkode: e0ff4...91c Spøk? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #22 Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, jabx skrev: Spøk? Nei..? Nå er det snart et døgn siden. Han har hele tiden svart etter maks et par timer, så er jo en markant endring. Han har nok hatt tid det siste døgnet til å svare om han virkelig ville det.. Anonymkode: e0ff4...91c
JackIost Skrevet 6. februar 2017 #23 Skrevet 6. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei..? Nå er det snart et døgn siden. Han har hele tiden svart etter maks et par timer, så er jo en markant endring. Han har nok hatt tid det siste døgnet til å svare om han virkelig ville det.. Anonymkode: e0ff4...91c Slett ham fort som fy!! Om det er en god grunn for ikke å ha svart ennå så er det uansett det tryggeste! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #24 Skrevet 6. februar 2017 3 minutter siden, JackIost skrev: Slett ham fort som fy!! Om det er en god grunn for ikke å ha svart ennå så er det uansett det tryggeste! Jeg har ikke skrevet noe om å slette noe sted, så pust med magen Jeg bare prøver å la det synke inn at han ikke kommer til å svare; han har selvsagt vært på mobilen i løpet av et døgn og når han før svarte stort sett etter 10 min og maks et par timer, og det nå plutselig er er et døgn, så ser jeg jo hvor det bærer. Må være lov å være skuffa. Anonymkode: e0ff4...91c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #25 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke skrevet noe om å slette noe sted, så pust med magen Jeg bare prøver å la det synke inn at han ikke kommer til å svare; han har selvsagt vært på mobilen i løpet av et døgn og når han før svarte stort sett etter 10 min og maks et par timer, og det nå plutselig er er et døgn, så ser jeg jo hvor det bærer. Må være lov å være skuffa. Anonymkode: e0ff4...91c Hallo, hva om han er opptatt? Jobber, har noen andre greier..? Om han ikke svarer på en uke er det jo en ting, men 15 timer?! Anonymkode: 51ea6...959 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #26 Skrevet 6. februar 2017 Da han som nå er kjæresten min skrev til meg på Tinder svarte jeg ikke før det hadde gått over en måned. Dette fordi jeg datet en annen mann og dermed ikke var på utkikk etter noe. Vi kunne med andre ord gått glipp av det beste som har skjedd oss om han var en sånn utålmodig "slette matcher-person" Jeg anbefaler derfor klart å la være å slette matcher, med mindre det er snakk om folk man så absolutt ikke vil ha noe med på gjøre. Anonymkode: 3f14f...037 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #27 Skrevet 6. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Som en "hevn"? Om man ikke har noe annet gående så er en langt bedre fremgangsmåte å bare svare som om ingenting har hendt Lite viser bedre selvtillit enn det! Anonymkode: e855e...70c Fordi det fremstår som de dater noen andre og når det ikke fungerer med de så kommer de tilbake for å se om de har sjans hos meg. Prioriterer de som jeg har kontakt med med en gang. Ser ikke på det som en form for hevn nei. Anonymkode: 09b60...b5c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #28 Skrevet 6. februar 2017 Bare for all del ikke mas! Har hatt to tilfeller der jeg ikke har svarr "umiddelbart". Han ene fant meg på Facebook og skrev tik meg der. Det syns jeg var creepy. Han andre fant meg og skrev: hei? Trykte liker på deg på tinder men vi har ikje fått match. Prøver meg her jeg da.." hallo! Ble skremt jeg. Slettet tinder 😂🙈 Anonymkode: d462e...382 3
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2017 #29 Skrevet 6. februar 2017 Bare jeg som ser på hele den der "jeg ventet til jeg var ferdig med å date en før jeg svarte" som noe langt annet enn positivt? Det er litt som å si at jeg ikke fant deg interessant nok før jeg visste at det ikke kom til å skje noe med fyren jeg smådater nå. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #30 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Bare jeg som ser på hele den der "jeg ventet til jeg var ferdig med å date en før jeg svarte" som noe langt annet enn positivt? Det er litt som å si at jeg ikke fant deg interessant nok før jeg visste at det ikke kom til å skje noe med fyren jeg smådater nå. Nei, akkurat det jeg skrev ett innlegg lengre oppe Er helt enig. Anonymkode: 09b60...b5c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #31 Skrevet 6. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo, hva om han er opptatt? Jobber, har noen andre greier..? Om han ikke svarer på en uke er det jo en ting, men 15 timer?! Anonymkode: 51ea6...959 Nå er det over et døgn da og han har skiftet ut et av bildene sine på profilen. Skjønner at enkelte her nekter å innse realiteten, men det er sjelden slik at man lar det gå flere dager før man svarer en man faktisk er intr i. Og jeg er ikke hypp på å være en sånn plan B, tilfelle det ikke funker med noen av de andre damene som var mest interessante. Anonymkode: e0ff4...91c 1
Okapi Skrevet 7. februar 2017 #32 Skrevet 7. februar 2017 12 timer siden, Katten.2.0 skrev: Bare jeg som ser på hele den der "jeg ventet til jeg var ferdig med å date en før jeg svarte" som noe langt annet enn positivt? Det er litt som å si at jeg ikke fant deg interessant nok før jeg visste at det ikke kom til å skje noe med fyren jeg smådater nå. Har litt blandede følelser angående den der. Tolkningen din, det å være en slags nødløsning, er jo selvsagt kjip, men ærlig talt, omtrent alle valg vi tar er jo kompromisser. Illusjonen om å være Den Eneste Ene og prioritert foran alle andre, selv før man i det hele tatt har møttes, er jo fin, men er den spesielt realistisk? Jeg har ingen forventninger om å være noens kosmiske førstevalg, så tenker egentlig at jeg bare gjør ting vanskeligere for meg selv om jeg avviser en som valgte å prøve med noen andre først, selv om hun visste om min eksistens. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå