Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til får jeg match på Tinder. Jeg tar initiativet og sender melding, stort sett umiddelbart etter match. Noen ganger får jeg ikke svar, så kommer spørsmålet:

Hvor lenge venter dere før dere sletter matchen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle du slette matchen? Det er bortkastet tid, ikke sløs bort tid på jenter som ikke fortjener det

Skrevet

Jeg slettet ganske fortløpende, out of sight out of mind.

• Liker 1
Skrevet

Slettet aldri :) Hvorfor skal man slette? Tenk om personen er travel, dater noen andre osv? Kan hende det passer bedre senere :)

Trenger ikke skrive umiddelbart etter match heller, vel? Vente 12-24 timer, har jeg lært :)

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, JackIost skrev:

Slettet aldri :) Hvorfor skal man slette? Tenk om personen er travel, dater noen andre osv? Kan hende det passer bedre senere :)

Trenger ikke skrive umiddelbart etter match heller, vel? Vente 12-24 timer, har jeg lært :)

Har ventet 5 dager. Da tar jeg det som et tegn som ingen interesse... 

Er det riktig av meg? 

TS

Skrevet
3 minutter siden, Aharp skrev:

Har ventet 5 dager. Da tar jeg det som et tegn som ingen interesse... 

Er det riktig av meg? 

TS

Men hva får du igjen for å slette? Hva om vedkommende er på ferie denne uka og ikke vært innom Tinder? Hva om vedkommende avtalte å treffe noen og er og dater og ikke vil sette i gang samtale med en ny så lenge det er uavklart? Man bør prøve å sette seg inn i andre sin situasjon og ikke være så negativ :)

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, Aharp skrev:

Av og til får jeg match på Tinder. Jeg tar initiativet og sender melding, stort sett umiddelbart etter match. Noen ganger får jeg ikke svar, så kommer spørsmålet:

Hvor lenge venter dere før dere sletter matchen? 

Ikke vær så ivrig.

Skrevet

Jeg sletter ikke, men stol på magefølelsen din. Jeg tror jeg har 15-20 samtaler hvor jeg ikke har fått svar. Og de kommer ikke til å komme heller. Hvis de er interessert, så kommer svaret relativt fort. maks et par dager.

Anonymkode: db761...eea

Skrevet

En gang fikk jeg svar etter et år! Hun traff en annen den gangen og skrev ikke med andre da, helt naturlig da når man har mange matcher. Sletting er bare teit, ikke ta det så personlig om du ikke får svar, kan være mange grunner.

Anonymkode: e855e...70c

• Liker 5
Skrevet

Her skal du få en historie av meg:

I høst begynte jeg å snakke med en fyr, virket som en koselig kar, vi skrev ganske masse, og jeg tenkte å spørre han om å møtes. Så svarte han ikke på en melding, og jeg begynte å snakke med en annen. Fyr nr. 2 begynte jeg å date, og i mellomtiden fikk jeg melding av fyr nr. 1. Svarte han ikke da dating med fyr nr 2 foreløpig gikk veldig bra. Men etter 3 uker var det over, og jeg logget meg inn på Tinder for å sende fyr nr. 1 en melding. Han hadde da slettet meg (evt. slettet profilen, men tipper det var førstnevnte). Her kunne han ha fått dratt på date med meg ca 4 uker etter at vi matchet, men niks. Syns det er ganske ergelig, men samtidig vil jeg ikke ha noen som er så utålmodig.

Anonymkode: 51ea6...959

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her skal du få en historie av meg:

I høst begynte jeg å snakke med en fyr, virket som en koselig kar, vi skrev ganske masse, og jeg tenkte å spørre han om å møtes. Så svarte han ikke på en melding, og jeg begynte å snakke med en annen. Fyr nr. 2 begynte jeg å date, og i mellomtiden fikk jeg melding av fyr nr. 1. Svarte han ikke da dating med fyr nr 2 foreløpig gikk veldig bra. Men etter 3 uker var det over, og jeg logget meg inn på Tinder for å sende fyr nr. 1 en melding. Han hadde da slettet meg (evt. slettet profilen, men tipper det var førstnevnte). Her kunne han ha fått dratt på date med meg ca 4 uker etter at vi matchet, men niks. Syns det er ganske ergelig, men samtidig vil jeg ikke ha noen som er så utålmodig.

Anonymkode: 51ea6...959

God historie.

Men TS, om du er en av de "sletterne", så får jeg bare si "gratulerer" til de damene du sletter, som slipper det utålmodige vesenet ditt.

Anonymkode: 225a3...615

• Liker 2
Skrevet

Mener ikke å ta over tråden, men er helt ny på tinder og sendte melding til en for en time siden (ikke fått svar enda forresten..), men det jeg ser er at han da forsvant fra "nye match"-lista, men at han da ligger under "meldinger". Betyr det at han har sletta meg, eller forsvinner de automatisk fra "nye match" når de kommer opp på lista over "meldinger"? 

Anonymkode: 8af9b...ab3

Skrevet

^de flyttes til meldinger-lista ja:)

Anonymkode: e5ca2...f3c

• Liker 1
Skrevet

Er litt enig med Jacklost. Det er jo ikke som om det skjer noe i positiv retning om man sletter en samtale. Mulig sjansen for at det blir noe av det er lav, men med sletting går man fra lav til null. Eneste må vel være om man har litt OCD og får nerver av å se på en match som ikke snakker.

• Liker 3
Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger. Ser jeg skal gjøre noen forandringer når det gjelder fremgangsmåten på Tinder. 

TS

:bond:

Skrevet
1 time siden, Aharp skrev:

Takk for gode tilbakemeldinger. Ser jeg skal gjøre noen forandringer når det gjelder fremgangsmåten på Tinder. 

TS

:bond:

Ser ikke poenget i å slette. Er bare å ignorere når de tar kontakt igjen.

Anonymkode: 09b60...b5c

Skrevet

"Slettere" har nok ikke god nok psyke til å være på Tinder i utgangspunktet.

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke poenget i å slette. Er bare å ignorere når de tar kontakt igjen.

Anonymkode: 09b60...b5c

Hvorfor det? Som en "hevn"? Om man ikke har noe annet gående så er en langt bedre fremgangsmåte å bare svare som om ingenting har hendt :) Lite viser bedre selvtillit enn det!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir sliten av å chatte med damer på tinder...fordi de krever så jævli mye for at det skal gå noe sted. Så matcher kanskje med 4-5 damer når jeg tar en sveipe runde, skriver med 1,kanskje. Så kan fort gå 2-3 uker fra en match til jeg skriver med dem, men pleier ikke ha noe å si for hvordan de responderer til meg. Hvis det er en sinnsykt deilig dame så svarer jeg noen ganger innen 1-2 dager. 

Anonymkode: 03c57...4a0

Skrevet

Jeg har snakket jevnt med en fyr i ca 1,5 uke..  nå er det 15 timer siden jeg sendte siste mld og han har ikke svart:/ bør jeg innse at han ikke kommer til å svare?

Anonymkode: e0ff4...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...