Gå til innhold

Vriende blodårer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er snart 19 år, og har hele livet hatt vriende blodårer. En ting er at de ruller seg unna, en annen ting er at de "går tomme" ved blodprøver. Det har hendt at de har måtte stikke på håndbaken for å få til. De må gjerne prøve mange ganger, før de klarer det, og noen ganger må de hente en annen som får prøve.

Sist gang var jeg på blodbanken, først for å bli godkjent, også en annen gang for å gi blod. De måtte der og hente en annen, for å få til å få en prøve. Den andre gangen, når jeg skulle gi blod, fant de ikke åren på den ene armen. Når de fant åren på den andre armen, så rullet de seg unna og de måtte "grave" etter den. Til slutt fikk de nålen inn i åren, og det pipplet ut litt i slangen, men ikke nok til å fylle den "prøveposen". Derimot så sprakk blodåra, og det ble en hevelse med blod inne i albuen.

Jeg er jo vant til en del stikk, og sier i fra på forhånd og er ikke redd for at det skal gjøre vondt, ei heller for å se på. Men jeg har et inderlig ønske om å gi blod, men blodbanken sa jeg ikke var gunstig hvis de ikke får det til neste gang. Er det noen som har noen råd for hva jeg kan gjøre?

Har i det siste tatt både Amino jern og Biopharma Trippel omega3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mye å gjøre med blodårene dine. Du er som du er og sånn er det bare.

Anonymkode: c6ddd...c26

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke så mye å gjøre med blodårene dine. Du er som du er og sånn er det bare.

Så det er ingenting som kan gjøre de sterkere?

Skrevet

Nei, det har isåfall aldri jeg hørt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...