Gå til innhold

Si noe positivt om den bloggeren du er mest negativ til

Gjest Onbothsides

Anbefalte innlegg

Synes SE virker flink med penger :)  Jeg synes VP er pen og er ikke så opptatt av å se perfekt ut hele tiden. 

4 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg er skikkelig møkk lei Anne Brit Davidsen og hennes provoserende utspill både på blogg og Facebook, nå sist om hvordan hun syns det er gøy og underholdende at hennes mindreårige tredjepersoner ertes fordi foreldre ikke liker Anne Brit. Så da skal jeg prøve å skrive noe positivt om henne:

Hun er flink til å bake! Mer av det på bloggen takk, MYE mer!!

Viser forøvrig til denne:

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064366-den-positive-fotballfruetråden/

Skulle ikke dette være en positiv tråd? Hvorfor dra frem det negative ved dama? 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Rose11 skrev:

Synes SE virker flink med penger :)  Jeg synes VP er pen og er ikke så opptatt av å se perfekt ut hele tiden. 

Skulle ikke dette være en positiv tråd? Hvorfor dra frem det negative ved dama? 

Ikke alle som forstår ordet positivt. Det kan være et vanskelig begrep. Her kan man øve seg...: 

Ord: positivt. 

Synonym: 

Antonym:

Betydning:

Skriv en setning med ordet: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bloggere irriterer meg mer enn andre, men kan si noe positivt om Isabel Raad😊 hun forjener det i disse dager

Isabel, til tross for operasjonene dine, og ditt vakre utseende så har vi likevel ikke sett deg halvnaken i seksuelle positurer på forsiden av et snuskete blad eller nettside... Du beholder klærne på og er classy. Klesstilen din er moteriktig og ikke slutty, og du byr deg ikke fram på en usmakelig måte. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en del positivt:

LO: flink til å ta vare på venner. Pleide å legge ut masse gode oppskrifter før, feks jegergryte osv. 

AR: virker å være en god mor som er engasjert i barna sine. Veldig tålmodig ut i fra det jeg har sett av henne på TV osv. 

VP: kler seg flott og kan fint vise bilder av seg selv uten sminke og med uvaska hår. 

RH: Flink til å finne på ting med barna. Flink til å samarbeide med far nr2 og til dels nr1. 

SE: Får mange viktige temaer på dagsordenen. 

AB: flink til å følge opp barna sine og lager mye flott bakeverk.

CBE: Legger flid i bilder til bloggen, har mange gode oppskrifter (elsker oppskriften: kremet kylling - brukt den i flere år nå, stor hit her i huset!) og virker som en god mor. 

HD: viser at man ikke trenger å skamme seg selv om man har noen kilo ekstra. Setter litt ekstra fokus på at man er verdt noe uansett hva man veier.

KA: virker som ei varm og god jente med mange gode kvaliteter.

Hmmmm, sikkert glemt noen😉

Endret av Maydis8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith er skikkelig flink til å bake!

Fotballfrua er en jævel på å rydde....

Isabell Raad er flink til å kle se og ikke spille for mye på kropp.

Sophie Elise er uredd.

Anna Rasmussen ser ut til å være en god mor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Anne Brith pynter fine kaker.

CBE er god på å hanke inn sponsorer. Liker også at hun legger ut vegetaroppskrifter iblant. 

Anna Rasmussen lager søte barn.

Villa Paprika legger ut bilder uten å føle at hun må være nyfrisert/nysminket/stæsjet og uten å stille seg opp og posere på en heeelt naturlig måte. Flott! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

AR: Virker sterk ut til å ha møtt mye motstand i livet. Hun er positiv og syter sjelden om det som kunne vært bedre.

SE: Hun er flink til å sette ord på ting. Hun virker også dyktig mtp. penger og business (selektiv på hvilke programmer hun ønsker å være med på, og velger sine "saker"). 

IR: Ikke fokus på nakenhet, og har fin klesstil. Nydelig hår har hun også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 5.2.2017 den 13.15, lunalee skrev:

Sorry, har ikke så stor respekt for blogging som fulltidsyrke.

Får jeg spørre om du har forsøkt og legge i det hele tatt litt av innsatsen toppbloggerene gjør i bloggen sin? Altså, hvor mange telefonmøter, møter, e-poster, innlegg, blider som må takes, videoer og bilder som redigeres (noen mer enn andre), kommentarer skal besvares. Kommentarer må godkjennes. Jeg vet ikke... men det tar fort tid.. Og de har ikke "frynsegodene" av å kunne ta seg en ferie - de må ta med seg jobben på ferie. Woohoo! Og dersom de ikke gjør det - da er de late, eller døde. Se bare på hva kommentarfeltet til KA når hun lå med influensa og ikke orka og gå ut av senga...

På 5.2.2017 den 20.40, Gjest Superbruker7 skrev:

De tjener penger på andres idioti helt lovlig. Det er noe jeg kan respektere.

^ Du har fortsått det.

Jeg irriterer meg mest over bloggen til AR. Ikke AR i seg selv, men hvor irriterende god hun er på å lage clickbait-tittler som gjør at man bare klikker inn.. så angrer man to sekunder etter på :ler: Jeg har dårlig dømmekraft tydligvis

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...