Gå til innhold

Sliter psykisk - dødsfall , samlivsbrudd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forelderen min døde i fjor og i år sier mannen at han tenker på å gå fra meg. Jeg har hatt d tøft og har ikke jobb, begynt i studier..

nå som han vil dra så føler jeg at jeg mister det lille jeg har av støttespilleren i mitt liv, og holder ting inne i meg mer for å virke lettere å ha med å gjøre. Men det baller på seg..mannen melder seg ut av hjemmet as og jeg må ordne det meste av vask og rydding og barnestell i uka. Helgen er han hjemme men melder seg ut da og, og jeg får ingen pause. Psyken blir værre og værre og jeg er redd jeg skal gå på en smell. 

Føler jeg ikke kan si noe for da blir liksom livet med meg mer uattraktivt..merker at i dag har jeg det ikke bra. Føler plutselig at folk er sinte og sure på meg. Etter at foreldreren min døde så er det konflikter om alt mulig og folk er sure på hverandre i stedet for å støtte hverandre i sorgen. Jeg har bare meg selv nå :( 

Anonymkode: 91e58...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er folk plutselig sint og sur på deg? Hvorfor forlater mannen din deg?

Anonymkode: 3afa6...66f

Skrevet

Har ikke så mange råd, men jeg opplevde selv en vond skilsmisse hvor alle de verdiene jeg ønsket i det mennesket jeg skulle få barn  med bli byttet i falskhet,svik/utroskap og griskhet, som om ikke det er nok blei også mamma syk å gikk bort,i en tid jeg virkelig kunne trengt hennes støtte og livserfaring. Den tiden var så vond, nedturene står i kø å bitterhet er ikke til å unngå.Men er mann langt nok nede er det kun en vei oppover igjen. Jeg er stolt av at jeg oppi alt dette klarte å holde fokus på jobben min,som tross alt gjør grunnlaget for å kunne skape økonomisk trygghet for meg og mine barn. Ingen kan få meg noen gang til å tilgi min eks men jeg klarer meg uten å jeg føler barna har det ok selv om ting ikke skule bli sann jeg håpet. Lykke til med deg håper din mann forstår hva han mister.

Anonymkode: 34a12...eae

• Liker 1
Skrevet

Gå til en privat psykolog allerede i morgen om du har råd. Ellers ber du fastlegen om å henvise deg til en, og kontakter kommunen og får samtaler med psykiatrisk sykepleier.  

Anonymkode: adf3a...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...