Gjest Superbruker7 Skrevet 5. februar 2017 #21 Skrevet 5. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: hun satt ikke alene, det var henne og typen hennes, Anonymkode: 3b2e5...808 Beklager da leste jeg setningen i åpningsinnlegget feil.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #22 Skrevet 5. februar 2017 Jeg tenker at jenta du danset med ikke var interessert så hun fikk venninna si til å få deg vekk. Jeg har gjort det mange ganger, altså vært den som må få mannen vekk siden han ikke tar et hint. Og jeg gir ganske så direkte beskjed, mange jenter som ikke tør å gi beskjed derfor bruker de venninnene iæsibe til å gjøre jobben. Anonymkode: 053f9...ff8 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #23 Skrevet 5. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: hun satt ikke alene, det var henne og typen hennes, og hun som jeg danset med som var ute sammen. Jeg håpet å få dratt henne vekk fra hu venninna og typen, men hu bitchen ødela kvelden. Klubben holdt på å stenge, så håpet å få henne med hjem. Kan jo hende det stemmer d noen sier at det var hennes jobb å få meg bort fra venninna, men følte bare at hun var så positiv mot meg, så meg i øynene lenge,smilte masse,likte å danse etc. Anonymkode: 3b2e5...808 Tro meg, hun var ikke interessert i deg. Venninnen hjalp henne! Begge merket nok at det eneste du ønsket var å ligge med henne. Noen kvinner har vansker for å dumpe noen, og hyggelig kan taes for å flørte. Anonymkode: aa448...f46 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå