AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Var ute på byn ikveld. Traff en søt jente som jeg danset lenge med. Hun var veldig hyggelig, og vi kom godt overens, og jeg følte vi fikk god kontakt. Så sier hun at venninna må være med å danse. Venninna har bare sittet å tastet på mobilen med typen i et hjørne halve kvelden. Så kommer hun bort, og vifter meg vekk som om jeg skulle være et insekt. "Tjsu tsju" sier hun , og "stikk". Jeg bare ser på hun, sier ingenting men tenker "fy faen for en liten drittkjerring". Jeg kan ikke be henne som jeg liker å velge mellom oss heller for hun sier ingenting...så jeg må bare trekke meg unna. Jeg føler meg skikkelig kjiip resten av kvelden av å bli behandlet som en liten dritt. Synes damer det er greit å oppføre seg sånn? Det er så utrolig respektløst, og unødvendig. Lurer på om jeg burde kommentert på det,men da hadde hun sikkert bare blitt enda mer bitchy. Ja jeg var interessert i henne jeg danset med på den måten gutter liker jenter, men er det noe jeg burde føle meg kjiip for liksom? Anonymkode: 3b2e5...808 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ja, hun var bitchy og ikke verdt den dansen. Bitches og hoes kommer og går, men virkelige damer består. Anonymkode: 97d97...505 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 *Hu andre var ikke verdt den dansen Anonymkode: 97d97...505 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var ute på byn ikveld. Traff en søt jente som jeg danset lenge med. Hun var veldig hyggelig, og vi kom godt overens, og jeg følte vi fikk god kontakt. Så sier hun at venninna må være med å danse. Venninna har bare sittet å tastet på mobilen med typen i et hjørne halve kvelden. Så kommer hun bort, og vifter meg vekk som om jeg skulle være et insekt. "Tjsu tsju" sier hun , og "stikk". Jeg bare ser på hun, sier ingenting men tenker "fy faen for en liten drittkjerring". Jeg kan ikke be henne som jeg liker å velge mellom oss heller for hun sier ingenting...så jeg må bare trekke meg unna. Jeg føler meg skikkelig kjiip resten av kvelden av å bli behandlet som en liten dritt. Synes damer det er greit å oppføre seg sånn? Det er så utrolig respektløst, og unødvendig. Lurer på om jeg burde kommentert på det,men da hadde hun sikkert bare blitt enda mer bitchy. Ja jeg var interessert i henne jeg danset med på den måten gutter liker jenter, men er det noe jeg burde føle meg kjiip for liksom? Anonymkode: 3b2e5...808 Nei, jeg synes ikke det. Dessverre er det mange som blir utrolig frekke i fylla. Hadde jeg vært venninne hadde jeg definitivt sagt ifra til venninnen min. Synes ikke hun andre burde stått der helt stille heller. Anonymkode: 9e287...b6a 6
Okapi Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Kanskje hun hadde en litt kjip kveld? Prøver ikke å være ufyselig selv, men som kronisk veggpynt er ikke alltid byturer så givende. Mye mulig hun er trivelig i andre settinger. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Menn på byen er så dumme. Når hun du danser med drar venninda si inn i det er det for å komme bort fra deg. Venninda gjorde bare jobben sin (på en bitchy måte vel å merke) med å jage deg vekk. Hadde hun ikke sagt tsju tsju så hadde de gjemt seg i andre enden av lokalet så fort du snudde ryggen til for å slippe unna deg. Noen jenter er litt feige på sånt, de føler de må smile og være høflige og bli med å danse når gutten er trivelig og grei, for å ikke fremstå som en bitch. Men gutta tror jo at høflighet og en vennskapelig ironisk dans betyr at man vil danse eller prate intenst sammen hele kvelden. . Da er "den kjipe venninda kortet" det beste vi har. Anonymkode: b0aa5...950 16
Pip3 Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Tenk at det er 3 milliarder jenter/kvinner i verden. Bitchey KG kvinner vil vær bitchy.
jabx Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, Pip3 skrev: Tenk at det er 3 milliarder jenter/kvinner i verden. Bitchey KG kvinner vil vær bitchy. KG-kvinner? Du fikk med deg at det handlet om et utested, ikke sant? 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, jabx skrev: KG-kvinner? Du fikk med deg at det handlet om et utested, ikke sant? Er du en hvit ridder? Anonymkode: 8dce1...a7e 1
jabx Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du en hvit ridder? Anonymkode: 8dce1...a7e Har du sluttet å slå din kone? 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 3 minutter siden, jabx skrev: Har du sluttet å slå din kone? Hvorfor snakker du om noe som er helt avskyelig, slå kvinner? Det skal ikke forekomme og skal fsmilie vold skal straffes hardt. Menn må vite at det er masse jenter/kviner ute i verden og ikke henge seg opp i en jente/venninne som har issues. Anonymkode: 8dce1...a7e 1
jabx Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakker du om noe som er helt avskyelig, slå kvinner? Det skal ikke forekomme og skal fsmilie vold skal straffes hardt. Menn må vite at det er masse jenter/kviner ute i verden og ikke henge seg opp i en jente/venninne som har issues. Anonymkode: 8dce1...a7e Er du en hvit ridder? 4
Gjest Minesveiper Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 (endret) Dette er normalt ts og noe du bare må lære deg å takle dersom du vil møte damer på byn. Hvis en venninne kjeder seg eller føler seg utenfor kan hun bli sur og dra damen du er med vekk. For alt du vet skulle de ha girls night out og hun blir sur fordi venninnen ditcher henne for å være med deg. Derfor burde du inkludere henne i det dere gjør eventuelt få en kompis til å snakke med henne. Det er alltid best å være proaktiv fremfor reaktiv. Når du først er i situasjonen der hun ber deg om å gå burde du dra damen du er med til side kjapt og spørre om nr eller eventuelt gå tilbake til henne senere. Endret 5. februar 2017 av Minesveiper
Gjest Superbruker7 Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 Jeg forstår det var kjipt der og da for deg TS, men du bør ikke bry deg nevneverdig om du gikk glipp av en enkelt dame på byen. Det kryr jo av dem, det er bare å gå til neste dame. Den som har det kjipt er dama du danset med. Hun har jo en venninne som saboterer bykveldene hennes. Kjipere å ha en bitchy venninne enn å møte en bitchy dame på byen.
Sykkelkopp Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, jabx skrev: Er du en hvit ridder? ooooo buuuurn!
Gjest impressa Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn på byen er så dumme. Når hun du danser med drar venninda si inn i det er det for å komme bort fra deg. Venninda gjorde bare jobben sin (på en bitchy måte vel å merke) med å jage deg vekk. Hadde hun ikke sagt tsju tsju så hadde de gjemt seg i andre enden av lokalet så fort du snudde ryggen til for å slippe unna deg. Noen jenter er litt feige på sånt, de føler de må smile og være høflige og bli med å danse når gutten er trivelig og grei, for å ikke fremstå som en bitch. Men gutta tror jo at høflighet og en vennskapelig ironisk dans betyr at man vil danse eller prate intenst sammen hele kvelden. . Da er "den kjipe venninda kortet" det beste vi har. Anonymkode: b0aa5...950 Dette var det første jeg tenkte også. Klarer ikke se for meg at noen er så bitch at de gjør det der mot venninnas vilje. Mye mer sannsynlig at hun gjorde henne en tjeneste, selvom metoden var litt vel kjip.
Sykkelkopp Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Var ute på byn ikveld. Traff en søt jente som jeg danset lenge med. Hun var veldig hyggelig, og vi kom godt overens, og jeg følte vi fikk god kontakt. Så sier hun at venninna må være med å danse. Venninna har bare sittet å tastet på mobilen med typen i et hjørne halve kvelden. Så kommer hun bort, og vifter meg vekk som om jeg skulle være et insekt. "Tjsu tsju" sier hun , og "stikk". Anonymkode: 3b2e5...808 Det er ikke jentas oppgave å stå opp for DEG. Du hadde sjanse til å vise at du var en mann som ikke kunne bli herset rundt med så lett. Seriøst, VENNINNA tjuet deg bort, og du bare ga helt opp? Du kunne smilt, tatt det som en vits, liksomyppet tilbake eller sagt hei jeg heter 808 og strakt ut hånden din. Det kan hende hun dro venninna bort bare for å se hvordan du ville reagere på det, eller hvordan du ville behandle noen du ikke prøvde å komme ned i buksen på - Eller så ville hun rett og slett henge med venninnen sin. Jenter som liker deg finner på sånt likevel. -Hvis det ender dårlig så kan du finne deg noen andre damer eller komme bort igjen senere og se an stemningen Men det du gjorde var å bli tjuet vekk som en flink liten lydig hund, jenta vil åpenbart ikke ha en tafatt mann 2
Gjest Superbruker7 Skrevet 5. februar 2017 #18 Skrevet 5. februar 2017 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn på byen er så dumme. Når hun du danser med drar venninda si inn i det er det for å komme bort fra deg. Venninda gjorde bare jobben sin (på en bitchy måte vel å merke) med å jage deg vekk. Hadde hun ikke sagt tsju tsju så hadde de gjemt seg i andre enden av lokalet så fort du snudde ryggen til for å slippe unna deg. Noen jenter er litt feige på sånt, de føler de må smile og være høflige og bli med å danse når gutten er trivelig og grei, for å ikke fremstå som en bitch. Men gutta tror jo at høflighet og en vennskapelig ironisk dans betyr at man vil danse eller prate intenst sammen hele kvelden. . Da er "den kjipe venninda kortet" det beste vi har. Anonymkode: b0aa5...950 Jo, det finnes absolutt damer som saboterer for venninnen sine. Og TS sin historie er et godt eksempel på det. Man ser det på hvordan venninna satt alene å tastet på mobilen. Åpenbart er hun ute av stand til å være selvstendig og det er heller ingen som har noe ønske om å gi henne oppmerksomhet, hverken venninnen eller andre menn. Når jenta til TS da får oppmersomhet fra han så tenker hun det er urettferdig og at de må holde sammen siden det er "venninnekveld", eventuelt så har hun bare lyst til å dra hjem etter å ha sittet hele kvelden i hjørnet for seg selv og latet som hun er opptatt med mobilen. Dette er mennesker man aldri bør ta med på byturer. Endret 5. februar 2017 av Superbruker7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #19 Skrevet 5. februar 2017 48 minutter siden, Superbruker7 skrev: Jo, det finnes absolutt damer som saboterer for venninnen sine. Og TS sin historie er et godt eksempel på det. Man ser det på hvordan venninna satt alene å tastet på mobilen. Åpenbart er hun ute av stand til å være selvstendig og det er heller ingen som har noe ønske om å gi henne oppmerksomhet, hverken venninnen eller andre menn. Når jenta til TS da får oppmersomhet fra han så tenker hun det er urettferdig og at de må holde sammen siden det er "venninnekveld", eventuelt så har hun bare lyst til å dra hjem etter å ha sittet hele kvelden i hjørnet for seg selv og latet som hun er opptatt med mobilen. Dette er mennesker man aldri bør ta med på byturer. hun satt ikke alene, det var henne og typen hennes, og hun som jeg danset med som var ute sammen. Jeg håpet å få dratt henne vekk fra hu venninna og typen, men hu bitchen ødela kvelden. Klubben holdt på å stenge, så håpet å få henne med hjem. Kan jo hende det stemmer d noen sier at det var hennes jobb å få meg bort fra venninna, men følte bare at hun var så positiv mot meg, så meg i øynene lenge,smilte masse,likte å danse etc. Anonymkode: 3b2e5...808
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #20 Skrevet 5. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakker du om noe som er helt avskyelig, slå kvinner? Det skal ikke forekomme og skal fsmilie vold skal straffes hardt. Menn må vite at det er masse jenter/kviner ute i verden og ikke henge seg opp i en jente/venninne som har issues. Anonymkode: 8dce1...a7e Snakker du om deg selv? Anonymkode: 0b445...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå