AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 av borettslaget? og vil min leilighet vises? vil man kunne se hva som er bærevegg og ikke? forskjell på bærevegg og brannvegg? åpnet litt av beggen og den var lett, fortsatte til siden plutselig møter jeg på mursteiner.... bor i første etasje og har 3 etasjer over meg, mulighet for å fjerne denne veggen evt? Anonymkode: 9bc6a...626
ajarRun Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Høres ut som du bør kontakte noen som har kompetanse til å fjerne vegger. Vil absolutt ikke anbefale deg å gjøre dette alene.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 36 minutter siden, amativeReflection skrev: Høres ut som du bør kontakte noen som har kompetanse til å fjerne vegger. Vil absolutt ikke anbefale deg å gjøre dette alene. skal selvfølgelig gjøre dette. men du svarte ikke på noe av det jeg spurte om, takk :-) Anonymkode: 9bc6a...626
ajarRun Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: skal selvfølgelig gjøre dette. men du svarte ikke på noe av det jeg spurte om, takk :-) Anonymkode: 9bc6a...626 Send en epost til lederen i borettslaget ditt, han vil kunne svare. De eier bygget og vil følgelig ha plantegninger. Men det har jo du også, det fikk du jo når du kjøpte boenheten din. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Det er ikke alltid like lett å se ut fra plantegninger, i hvertfall ikke de fra 50-tallet. Jeg fikk tegninger fra Obos, og hadde deretter en byggteknisk ingeniør på befaring. Anonymkode: 4ee62...bdb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Fikk du ikke tegningene når du kjøpte leiligheten? Det skal følge med i mappen, så det har du rett på. Ta kontakt med borettslaget og spør om å få de. Evt. megler som solgte deg leiligheten. Han har de garantert! Anonymkode: 8ad2e...f20
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Du kan høre med borettslaget, ellers blir det kommunen som kan ha dette. Anonymkode: 1d4f2...a7e
Chiubi Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Kommunen, teknisk etat, bygningsavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå