AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Å "forvente", hva betyr det for dere? Merker mange bruker det som å håpe på noe. Jeg mener det kan defineres med hvordan du ser for deg at det kommer til å gå. Liksom, hvis noen spør "hva forventer du av fremtiden?". Så kan jeg si "jeg forventer ikke stort. Tror det meste er veldig likt som i dag" mens andre sier "da har jeg et stort hus, 4 unger og så er jeg sjef i egen bedrift" og så er de single og uten jobb. "Jeg forventer at han slutter å se på fotball når jeg er gravid" jeg mener, hallo? Gjør du det, eller håper du? Eller tar du det forgitt av en eller annen grunn? Nesten så jeg begynner å lure på hva som er riktig.. Anonymkode: 3dc7a...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg føler at det er mest brukt som en formaning, men også noen ganger for å samle noen i en gruppe. Feks "Jeg forventer at ledelsen tar oss på alvor", " jeg mener at vi kan forvente at..." Anonymkode: 98db8...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Oppslagsord Ordbokartikkel forvente for|vente v1 (av II for-) vente, regne med, håpe Anonymkode: d6b0e...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå