AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Hva er forskjellen på rosa og blå spylervæske? Anonymkode: a11b3...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Del Skrevet 4. februar 2017 Hvilke temperaturer de er beregnet på. Rosa er kun for sommeren. Anonymkode: 96b57...b65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Mener du frostvæske kanskje? Den kommer i forskjellige farger/typer og skal ALDRI blandes da de forskjellige typene vil klumpe seg og ødelegge motor og kjølesystem. Bruk derfor bare frostvæske med samme farge som det du har på bilen fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på rosa og blå spylervæske? Anonymkode: a11b3...df4 Rosa er for jenter. Bruker du blå så får du skjeggvekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5. februar 2017 #5 Del Skrevet 5. februar 2017 Rosa spylervæske?? Er ikke frostvæske du har sett på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Del Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, tdm900 skrev: Rosa spylervæske?? Er ikke frostvæske du har sett på da Jeg har rosa spylervæske om sommeren. Lukter roser eller noe. Anonymkode: 96b57...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Del Skrevet 6. februar 2017 14 timer siden, chisandra skrev: Rosa er for jenter. Bruker du blå så får du skjeggvekst. ...og skjegg er ikke noe pent på jenter. Anonymkode: a61d5...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. februar 2017 #8 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg pleide ha grønn, for den lukta eple-ish! Helt til det var lekkasje på en beholder inne i bilen, det lukta så kraftig at jeg ikke klarte lukta etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå