Gå til innhold

Opel Ampera e, hvilken farge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt denne bilen, men må bestemme meg for farge. Synes det er veldig vanskelig. Har ikke lyst til å velge den mest populære som jeg tror blir Quantum Grey, men de andre farge er vel ganske kjøpe? Hva synes dere? Hvilken har dere valgt? 

Anonymkode: cefdb...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Citpensacola skrev:

Oransj. Det er så kjedelig med bil i gråtoner...

Helt enig, den var skikkelig fin. 

Anonymkode: 6f8ac...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i oransje. Trafikksikkert og synlig, veldig pent, livlig.

9V9A0009.460x259.jpg

Anonymkode: ca957...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oransje synes jeg passet interiøret jeg testet ut: Dette er en billig og enkel bil.

Anonymkode: dfa65...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en billig og enkel bil.

...det er en Opel. Den er mest sannsynlig billig, enkel og mest sannsynlig dårlig. Men for folk som bare har den gjennom garantitiden er ikke dette så farlig, bortsett fra stresset med å få verkstedet til å passe inn i en travel hverdag.

Anonymkode: ca957...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.2.2017 den 14.55, AnonymBruker skrev:

...det er en Opel. Den er mest sannsynlig billig, enkel og mest sannsynlig dårlig. Men for folk som bare har den gjennom garantitiden er ikke dette så farlig, bortsett fra stresset med å få verkstedet til å passe inn i en travel hverdag.

Anonymkode: ca957...482

Hva pleier å gå istykker på elbilene til Opel?

Anonymkode: db337...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 14.55, AnonymBruker skrev:

...det er en Opel. Den er mest sannsynlig billig, enkel og mest sannsynlig dårlig. Men for folk som bare har den gjennom garantitiden er ikke dette så farlig, bortsett fra stresset med å få verkstedet til å passe inn i en travel hverdag.

Anonymkode: ca957...482

Den har fått gode anmeldelser?

Anonymkode: cefdb...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på gode anmeldelser på en ny bil, og kvaliteten av bilen over tid. Siden GM med Lopez i spissen gjorde justeringer og innsparinger hos Opel på 90-tallet har fabrikken levert biler som ikke holder mål over lang tid. Det er underdimensjonerte, dårlige deler rundt omkring, og mye feil i lengden. Det er dette jeg viser til. Bare se på TÜV eller Bilprövningen tall.

Anonymkode: ca957...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på gode anmeldelser på en ny bil, og kvaliteten av bilen over tid. Siden GM med Lopez i spissen gjorde justeringer og innsparinger hos Opel på 90-tallet har fabrikken levert biler som ikke holder mål over lang tid. Det er underdimensjonerte, dårlige deler rundt omkring, og mye feil i lengden. Det er dette jeg viser til. Bare se på TÜV eller Bilprövningen tall.

Anonymkode: ca957...482

Lager man en elbil har man allerede spart inn en hel haug bare på færre deler. Jeg tror dette skal gå svært så bra jeg, selv over tid.

Anonymkode: db337...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...