Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Usikker på om dette er riktig underforum, om ikke kan det bare flyttes! Altså, jeg tenker på å klage på en medarbeider ved et sykehus i Norge. Det gjelder ikke noe livstruende, men pga denne personen har jeg måtte hatt et opphold i behandling på over en uke to ganger. Sier jo seg selv at det ikke er optimalt. Står man på en behandling skal den gjennomføres, selv om det ikke er livstruende å ha pause. Første gangen det skjedde tenkte jeg at det var jeg som var uheldig. Når det skjedde igjen, begynte jeg å sjekke litt rundt. Problemene har oppstått fordi denne ene personen ikke har klart å gjøre jobben sin. Jeg vet at dette er gyldig grunn til å sende inn en klage. Det handler ikke om feilbehandling i helsetjenesten, sånn sett, men om kommunikasjonsevnene til denne ene personen det gjelder (og x måte å gjøre (eller i dette tilfellet: ikke gjøre)) jobben sin). Det er ikke sånn at jeg vil sende en klage for å få noe igjen for det, har ingen økonomiske motiver på noen måte. Er heller ikke snakk om "hevn". Men, jeg skal jo stå på denne behandlingen i minst 6 måneder til, og orker ikke hele denne mølla flere ganger, hvor jeg må forklare problemene til flere andre helsepersonell, og omtrent kreve at de skal gjøre ekstraarbeid fordi denne ene personen ikke vil gjøre det. Og at de må gjøre det fire/fem ganger før det endelig går opp for x hva de skal gjøre selv. Tenker jo også at andre skal slippe samme problemet. Takk for at du har orket å lese, her kommer spørsmålet mitt; er det noen som har erfaring med å sende en slik klage. Er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, selv om jeg har prøvd å lese meg opp på det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Prøv fylkesmannen? Anonymkode: eed52...84d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå