AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Jeg er i praksis gjennom en attføringsbedrift og NAV er også inkludert. Jeg var til samtale med veileder i går(ikke NAV veileder) og jeg nevte da om det var mulig å redusere arbeidstiden fordi jeg vil gjerne ha to dager i uken hvor jeg kan legge legetimer og div. H*n sa da at det var mulig men at da kunne jeg ha lenge dager de ande dagene. Uten å tenke meg om så jeg på en måte ja til det. Men når jeg tenker på det nå, angrer jeg veldig. Jobber allerede 5 og 6 timer noe jeg merker at begynner å bli litt mye. I tillegg er det veldig mye jeg skal denne måneden, med samtaler på helsehuset i kommunen jeg bor og legetimer. Min veileder vil i tillegg at vår samtale skal starte før en det den gjør nå noe som gjør at jeg må gå enda tidligere fra jobben. Jeg får da en arbeidsdag på tre timer eller tre og en halv, men siden jeg må spise i løpet av dagen blir det bare tre timer. Jeg må ta buss og drar derfor hjemmefra tidlig og spiser frokost før jeg drar og må da spise i løpet av arbeidsdagen. Vet egentig ikke hva jeg ville med dette innlegget. Kanskje bare få noen råd om hvordan jeg kan si til min veileder at jeg ønsker å redusere arbeidstiden til tre dager i uken og ikke forlenge de andre dagene? Jeg er under avklaring. Sliter med angst og depresjon og merker veldig godt at det er dette som går utover arbeidsdagen, humøret og resten av dagen generelt. Jeg er mye sliten både psykisk og fysisk og tror rett og slett at jeg hadde hatt det bedre om jeg hadde gått ned til tre dager. H*n er ikke akuratt den letteste å snakke med, men vil gjerne forsøke å ta det opp neste samtale. Anonymkode: 2f5a0...e44
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Ingen skal styre ditt liv andre enn deg selv. Si ting på en fin måte og ha tydelige grenser. Anonymkode: ec16c...8c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå