AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 At du ikke går ut, bare sitter inne og gjør "rolige" ting, (ikke har treningsapparater inne som du da bruker). Evt. hvor ofte skjer det? Jeg har så lyst til å bare sitte inne i dag og ikke gjøre stort, men føler liksom jeg må ut å bevege på meg, for ellers så dårlig samvittighet og er redd for å gå opp i vekt, og lurer på om det er vanlig og om folk er ute hver dag Anonymkode: e004f...808
SunnivaOslo Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Er ofte inne jeg. Ser på tv,leser,er på Internett, lager mat,vasker,studerer eller trener.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Det hender glatt jeg er inne en hel helgedag. Og at jeg ikke går ut etter at jeg kommer hjem fra jobb. Anonymkode: bde43...c54 2
Cata Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Selvsagt. Det kan fint skje en søndag. Da tusler jeg rundt med PC, husarbeid, bøker osv.
Elaine Marley Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Ja, det skjer ofte det. Da leser jeg, studerer, ser film eller tv-serier, spiller osv. Jeg liker meg egentlig godt hjemme og er ikke så veldig sosial av meg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Nei, alltid ute, hver dag, må ut å bevege meg, gå på tur. Anonymkode: f45d5...fce
font Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Dersom jeg ikke har planer i helgene er jeg gjerne inne en hel dag Og jeg må innrømme at jeg elsker det, særlig hvis jeg er alene hjemme. Tusler rundt og gjør nøyaktig det jeg vil, om det så er PC, lese bøker, husarbeid eller å danse vilt etter favorittmusikken 1
Pringle Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Det skjer. Uansett hvis jeg er syk. Men også for en stor grad avhengig av føret, og i litt mindre grad avhengig av været. Noen ganger bare fordi jeg ikke har lyst til å gå ut, uavhengig av alt. Men etter to dager bare inne blir jeg rastløs og må ut. Jeg har ingen treningsapparater, men jeg gjør ofte noen øvelser på gulvet, eller danser, om jeg ikke går ut. Jeg er normalvektig nå etter mange år med dels overvekt, dels angst for å legge på meg og følelsen at jeg "burde" trene. Frykten gjorde meg handlingslammet og passiv. Det er forbløffende lett å holde vekta (og formen) ved å bare spise ordentlig og bevege meg når jeg har lyst. Fordi jeg ofte har lyst til å bevege meg, fordi jeg ikke føler meg tvunget til det. 1
drue Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 Det hender i helgene, men som regel må jeg ut og gå litt i en halvtime-time. Godt å få lufta seg litt
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Ja, selvfølgelig. Jeg kan være inne i dagevis. Jeg får helt fnatt av mennesker som MÅ ut hver dag. Anonymkode: 842dc...118 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 Jepp. Kaller det restitusjon og koser meg derfor maks med en innedag i pysjen på sofaen. Må til innimellom. I morgen har jeg planer om en slik dag og jeg gleder meg. Anonymkode: 845f6...0e1
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 Ja, spesielt om det er skikkelig møkkavær ute.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 Jeg er ute på tur hver dag. Ikke fordi jeg har "dårlig samvittighet" dersom jeg ikke går ut, og ikke fordi jeg alltid har så veldig lyst å ta den turen, men fordi jeg vet at jeg alltid vil føle meg mye bedre etterpå. Er egentlig ganske bedagelig anlagt, men valget om å komme seg ut er lett når utfallet er at jeg føler meg bra. Anonymkode: 6e73d...fe4 2
Gjest Gammeldags? Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 Jeg er ikke spesielt sosial av meg, og trives godt i eget selskap Dessuten er det alltid oppgaver å gjøre i hjemmet.
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 Jeg kan lett sitte i sofaen en hel lørdag uten å gå ut og bevege meg. (Og heller ikke trene inne.) For vekta sin del så går det helt fint, bare jeg ikke kombinerer det med å spise sjokolade eller is eller kake hele dagen. Det er viktigere med gjennomsnittet for uka enn hva du gjør en enkelt dag.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #16 Skrevet 6. februar 2017 om du er redd for å gå opp i vekt om du sitter inne EN dag, så ville jeg egentlig anbefalt en psykolog... Anonymkode: 1222b...47a 1
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 I januar satt jeg inne en hel måned med minimalt kontakt med mennesker. De få gangene jeg var ute var mellom 23-24 når det er mørkt og ingen er ute og går.
makkapakka Skrevet 6. februar 2017 #19 Skrevet 6. februar 2017 Nei jeg har hund så jeg må ut en halvtime flere ganger om dagen, men utenom det kan jeg være inne i timesvis, særlig når det er møkkavær. Jeg sitter sjelden i ro inne, det er alltids nok å gøre.
LeilaS Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 (endret) Ja. Synes det er utrolig digg. Jeg trenger ikke å ut å styre og kan bare gjøre hva jeg vil inne Se på serier, lese en god bok, ligge lenge i badekaret, helt til jeg får bestemor hender, gjør litt husarbeid hvis jeg gidder, gjette kryssord. Skjer ikke sånn veldig ofte. Endret 6. februar 2017 av LeilaS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå