Gå til innhold

Hvilket måltid er best?  

38 stemmer

1. 1. velg :)

• Frokost
      4
    • Lunsj
      2
    • Middag
      27
    • Kvelds
      2
    • Nattmat... ;)
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Middag som kvelds er best

Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Er avhengig av minst et varmt måltid om dagen, så jeg går for middag. Nyter alltid dette måltidet. Dessuten er jo rester godt til både frokost, lunsj og kveldsmat. Samtidig er det både koselig og avslappende med en lengre helgefrokost for eksempel.

Skrevet

Jeg elsker den lange Brunsjen på Søndagen, med dekket bord og mye å velge mellom. Så er det aldri en dag uten middag :)

Skrevet
18 timer siden, AmandaVI skrev:

Det er visst typisk norsk å være middagsmenneske :Hehe: 

Nei, vi er typisk frokostmennesker, med brød og pålegg.

Skrevet (endret)

Mitt er kveldsmat ... jeg er lat fordi jeg bor alene og gidder derfor ikke å lage middag. Så blir som oftest bare noe lettvint som knekkebrød, havregrøt med vann eller noe i den duren ... kveldsmat er koseligst bare fordi det er kveld og jeg kan sitte og spise mens jeg ser på en serie f.eks. Frokost blir bare en kopp kaffe og lunsj er det sjeldent jeg spiser.

Endret av Nøste~
La til.
Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Nei, vi er typisk frokostmennesker, med brød og pålegg.

Det er godt :hjerte:

Skrevet
1 minutt siden, AmandaVI skrev:

Det er godt :hjerte:

Spesielt brød med egg og røykalaks. Verdens beste frokost.

• Liker 1
Skrevet

Middag er nok det beste måltidet. Men jeg er også veldig glad i frokost når jeg har godt tid til å kose meg med frokosten. Særlig i jula og påsken, da dekker vi stort frokostbord med masse godt pålegg, rundstykker osv og sitter lenge å koser oss :) 

Gjest Superbruker7
Skrevet

Liker best kveldsmat. Jeg er glad i brødmat, står opp for sent til å nyte frokosten og synes man har en ekstra ro til kveldsmaten. Det er ingenting man skal rekke etter kveldsmaten.

Skrevet

Frokost, rettere sagt helgefrokost! Når man sitter i to timer med rufsete hår, pysjamas og alt pålegget på bordet!

Skrevet

Middag. Frokost hater jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...