Gå til innhold

Hvilket måltid er best?  

38 stemmer

1. 1. velg :)

• Frokost
      4
    • Lunsj
      2
    • Middag
      27
    • Kvelds
      2
    • Nattmat... ;)
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mitt er frokost :)

Hva er ditt?

:spise:

Endret av AmandaVI
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Mitt er middag :)

Husk å stemme :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, AmandaVI skrev:

Husk å stemme :)

Sånn da har jeg stemt :)

Skrevet

Må vell være middagen det da, når du kommer hjem fra jobb og er veldig sulten så er det godt å bli mett. En frokost kan man liksom ikke kose seg med :) 

Skrevet

Middag lett, alltid elsket varm mat. Jeg spiser gjerne middagsrester til frokost, lunsj og kvelds. Dessverre har vi sjelden nok til det. 

Skrevet

Er et middagsmenneske! Må ha middag hver dag.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, melatonin skrev:

Er et middagsmenneske! Må ha middag hver dag.

Jeg òg; middag med kjøtt og poteter (eller ris). Men det er så godt med en god frokost. Brødskiver med godt pålegg og en kopp varm te med kaffefløte og sukker :) En dag som starter med en ordentlig frokost går alltid bra!

Skrevet
Akkurat nå, AmandaVI skrev:

Jeg òg; middag med kjøtt og poteter (eller ris). Men det er så godt med en god frokost. Brødskiver med godt pålegg og en kopp varm te med kaffefløte og sukker :) En dag som starter med en ordentlig frokost går alltid bra!

Elsker hyttefrokost, lange frokoster uten stress som du beskriver. Desverre rekker jeg aldri å få en god frokost uten å måtte gjøre minst 5 ting samtidig før jeg skal på jobb...

Skrevet

Hvis jeg må velge, er det gode, lange frokoster. En god kopp kaffe, ferske rundstykker, bananpannekaker, egg på alle slags måter, hjemmebakt knekkebrød... så mye godt! :spise:

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, melatonin skrev:

Elsker hyttefrokost, lange frokoster uten stress som du beskriver. Desverre rekker jeg aldri å få en god frokost uten å måtte gjøre minst 5 ting samtidig før jeg skal på jobb...

Nei da blir det litt vanskelig :laugh:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Stort sett glad for alle måltider jeg slipper å få med sonde, middag tror jeg er favoritten.

Skrevet

Nå er jeg gravid og syns alle måltidene er like gode. Men til vanlig syns jeg middag er best. 

Anonymkode: 68def...be8

Skrevet

Middag. Definitivt! Eneste måltidet jeg gidder å gjøre noe ut av. Frokost er rugsprø med skinke liksom... 

Skrevet

Det er visst typisk norsk å være middagsmenneske :Hehe: 

Skrevet

Jeg elsker egentlig frokost, men fordi jeg til hverdags sjelden disker opp med noe lignende hotellfrokost, er det middag som er mitt favorittmåltid. :) Men i ferier og lignende, når man skal kose seg, så er det nesten ingenting som slår nystekte pannekaker med blåbærsyltetøy til frokost. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet
6 minutter siden, AmandaVI skrev:

Jau! Vi nordmenn sliter heile dagen, i påvente av ein skikkeleg middag

Skrevet
6 minutter siden, AmandaVI skrev:

Er det? Trodde det var mer typisk norsk med disse brød måltidene jeg :fnise:

Anonymkode: 48c4e...ad0

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Trodde det var mer typisk norsk med disse brød måltidene jeg :fnise:

Anonymkode: 48c4e...ad0

Det er nok kanskje nettopp derfor folk flest er aller mest glad i middag? Litt mer spennende enn brød med ost, liksom.

Anonymkode: 110c9...77d

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok kanskje nettopp derfor folk flest er aller mest glad i middag? Litt mer spennende enn brød med ost, liksom.

Anonymkode: 110c9...77d

Når man spiser sammen med noen man er glad i spiller det nesten ingen rolle hva slags mat det er. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...