AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #61 Del Skrevet 8. september 2023 Maya39 skrev (4 minutter siden): Jeg har gode nyheter til deg, bytt kanal, se på noe annet. Finnes utallige serier der ute. Livet er for kort til og se på, følge og andre ting på ting som gjør en irritert Vi satser vel på at TS har gjort noe annet enn å se 70s show og irritere seg siden 2017. Anonymkode: 23d38...bba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #62 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2017 den 9.32): Er det noen andre enn meg som hater denne dumme serien? Den oser av billig-tv. All filmingen foregår i den dystre kjelleren eller kjøkkenet. Elendig skuespill. Særlig Mila Kunis som tar tydelige pauser innimellom. Er det for å huske replikken sin? Kun Ashton Ktcher er LITT naturlig foran kamera. Alt handler om sex! Det er ikke lenge siden jeg var på den alderen og vi var vel ikke så sex-fiksert?? Livet handlet om andre ting også, som venner, skole, familie, mote, musikk osv osv. Ikke bare sex! Den evige forherligelsen av narkotika! Alle narkomane starter sin karriere med hasj. Hvorfor er det ingen som reagerer på all hasj-bruken i serien? Jeg har snakket med flere i min foreldre generasjon. Ikke alle røykte hasj på 70-tallet! De fleste gjorde det faktis ikke! Anonymkode: 73454...523 Hm, de jeg vet om som havnet utpå livet hadde alkohol som inngangsbillett, ikke hasj. De begynte med alkohol og så gikk de videre. Likte showet når det gikk, synd at det nå ble ødelagt av at en av hovedpersonene er en voldtektsmann. Anonymkode: 39998...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #63 Del Skrevet 8. september 2023 Jeg elsker serien. Ble sjokkert over hvor gammel serien faktisk allerede er blitt. Synd at en skuespiller viste seg å være en voldsforbryter, men karakteren i serien liker jeg fortsatt. Klarer heldigvis å skille mellom det, så ikke serien blir ødelagt. Anonymkode: fcfd6...d2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #64 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Var det ikke "30 years to life" i tillegg, så det er minimum 30 år og muligens også livstid. Må være kjipt å være kona. Anonymkode: 2ca31...563 Det var det det ble bedt om, men endte med 30 år. Anonymkode: e82af...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå