Gå til innhold

trenger råd - undertøysgave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger et lite innspill her .....

Jeg har datet ei jente siden jul. Vi jobber begge i utelivsbransjen, hun er 20, jeg er 23. Siden vi begge har fri i kveld og i morgen, så stikker vi på Kieltur i dag og til mandag. Ser virkelig frem til dette, og jeg er sikker på at vi kommer til å kose oss skikkelig ;) 

Jenta mi er nydelig og veldig sexy og feminin. Vi har snakket om å ta med oss penklær til kveldene. Så er spørsmål; Jeg kunne tenke meg å kjøpe med undertøy til henne ... Ikke nødvendigvis type "sexy undertøy", men mer klassisk pent, og gjerne med strømpeholder/strømper som jeg synes er kjempesexy. Jeg vet størrelser så den er grei, men hvordan ville dere ha reagert om jeg liksom ga en sånn gave om bord.....? Litt kleint? Litt pushy?

Anonymkode: 1d99b...716

Videoannonse
Annonse
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet

Med en jeg foreløpig bare datet hadde jeg kunne synes det var litt i overkant der og da selv om jeg selv elsker sånt undertøy. 

Det er mest fordi vi jo var i en setting hvor jeg hadde følt at jeg måtte bruke hva enn jeg ble gitt, og at man kanskje allerede er litt spent på hvordan kjemien skal funke når man jo tross alt er stuck sammen på en båt.

Men i utgangspunktet hadde jeg blitt veldig glad for pent og klassisk undertøy, og hadde jeg fått det i forkant av en reise hadde det jo blitt med selvsagt.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk, og det ble veldig godt mottatt! Det passet ikke helt til antrekket hennes i går (for kort kjole!), men hun sier hun skal ta det på i kveld! En date-tur på Kielbåten er for øvrig en veldig fin ting - vi storkoser oss både på lugaren og på båten ellers :) 

Anonymkode: 1d99b...716

Skrevet

Sånne strømpeholdere kjøpt i Norge er ikke egnet til å brukes utenfor soverommet. Så ikke press daten din til å bruke dette i offentligheten.

Anonymkode: 548b0...2d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...