Runnershigh Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Som overskriften sier; hvilke ting skal du ha gjort før du dør? Starter med noe fra min bucket list - løpe halvmaraton - gifte meg ✔️ - få barn før fylte 30 - ta masterutdanning - nattbade - jobbe frivillig ✔️ - reise Norge rundt - Gå Galdhøpiggen, Preksetolen, Besseggen ✔️ Gaustadtoppen✔️ - reise til: USA✔️ Latin Amerika✔️ Asia ✔️ Afrika - sove under åpen himmel✔️ - kjøre helikopter ✔️ - bli blodgiver - dra på utenlandsferie med kun venninner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 4. februar 2017 #2 Del Skrevet 4. februar 2017 Utgi en bok (hemmelig/kleint å skrive) Har vært det samme siden jeg var 5 år. Hadde først bare den ene, men bøker bestemte jeg meg for som 4 åring. Utenom det, har jeg lyst å oppleve verden om jeg får muligheten. Reise rundt over alt, fri som en fugl. ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Klippe plen med en honda gressklipper Anonymkode: 69178...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 Rannveig Pule en gravid jente Håper de kan kombineres 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. februar 2017 #5 Del Skrevet 5. februar 2017 - gifte meg ✔️ - få barn - ta masterutdanning ✔️ - ta svart belte - jobbe frivillig ✔️ - være politisk aktiv ✔️ - besøke følgende land: Australia, New Zealand, Canada, USA ✔️, Mauritius, Irland, Montenegro, Kroatia, Storbritannia (Skottland ✔️, Wales, Nord-Irland og England ✔️), Maldivene - cruise i Karibien ✔️ - gi ut diktbok - løpe maraton - ta NM-gull ✔️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 5. februar 2017 #6 Del Skrevet 5. februar 2017 Reise til Australia. Kanskje New Zeland også når jeg først er så langt. Dra på en Paul McCartney konsert✔️ Svømme i havet med delfiner Dra til så mange stater i USA som mulig (har vært i California og New York) Dra på The Beatles museum i Liverpool Ha en jobb jeg trives i Lære å spille saksofon (jobber med det) Hoppe i fallskjerm eller strikk Isklatre Se "The Phantom of the Opera" på Broadway eller West End. Se alle filmene i boken "1001 filmer å se før du dør" Ta en stor berg- og dalbane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergtatt Skrevet 5. februar 2017 #7 Del Skrevet 5. februar 2017 - Lære spansk og fransk - Reise søramerika rundt - Klatre Mont Blanc og Stetind - Paragliding - Stifte familie - Oppleve et samlet Pink Floyd på en konsert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Del Skrevet 5. februar 2017 Å oppleve så mye som mulig av verden! Stedet vi bor på er så lite som en maur i forhold til verden, og jeg vil gjerne vite og oppleve selv hva som forgår rundt forbi på denne kloden som jeg bor på. - Skal definitivt studere i utlandet Anonymkode: d2169...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Del Skrevet 5. februar 2017 Lære et annet språk flytende kanskje? Anonymkode: d2169...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Del Skrevet 5. februar 2017 - Besøke så mange stater som mulig i USA (vært i New York, New Jersey, Florida og Utah). - Bli advokat og åpne egen praksis - Svømme med delfiner (gjort) - Besøke alle verdensdeler (vært i Amerika og Europa) - Løpe halvmaraton i både Norge og utlandet - Besøke en vingård i Italia - Bo i utlandet (gjort) Anonymkode: 9bc8e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WinterDawn Skrevet 7. februar 2017 #11 Del Skrevet 7. februar 2017 - Bestige Mt. Elbrus og Mt. Blanc - Stifte familie før jeg er 30 - Beholde og ha det nybygde huset vårt som base frem til vi blir pensjonister (har flyttet ti ganger på syv år) - Reise minst to steder i verden hvert år - Drive aktivt med klatring - Ta dykkersertifikat - Lære arabisk og swahili både muntlig og skriftlig - Mestre kunnskapen om grønne planter slik at de overlever mer enn tre dager i mitt nærvær - Bygge et godt ekteskap med masse latter og glede som varer livet ut - Praktisere yoga hver uke - Løpe ett distanseløp hver høst (og slå forrige rekorden min på Helteløpet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katastrofe Skrevet 7. februar 2017 #12 Del Skrevet 7. februar 2017 - Reise til Alaska, Canada og Island. Ska i alle fall "klare" en av de. - Investere i et fullformat speilrefleks kamera. - Gå ned minst 15 kg, og være bevisst resten av livet på å ta vare på både kropp og hode. - Finne en som vil dele livet sitt sammen med meg. (Hvis det ikke skjer, eie minst to katter samtidig.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 8. februar 2017 #13 Del Skrevet 8. februar 2017 -Reise til flere land -Lære fransk, arabisk og russisk -Ha sex -Ta flere grader (har 2 bachelor fra før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 8. februar 2017 #14 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg har allerede gjort det meste på listen jeg laget for ca 10 år siden, men det står igjen et par punkter. - Flytte til Gotland - planen er å gjøre det når sønnen flytter hjemmefra for å studere, men det må muligens droppes hvis Sverige trapper opp forsvaret mot Russland og lager en stor base på øya. - Ha min egen grønnsaks- og urtehage. - Temme en ravn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #15 Del Skrevet 12. februar 2017 Dra til Japan. Noe som skjer til sommeren :D :D Har vært en drøm lenge! Sy min egen vikingdrakt for hånd. Er på vei med det nå, blir moro å bli ferdig Lære å strikke sokker. Strikke en genser. Dra til USA Sy en bunad Anonymkode: 77f95...a41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hettemaake Skrevet 13. februar 2017 #16 Del Skrevet 13. februar 2017 Kjøpe egen leilighet før fylte 30✔️ Bli gjeldsfri Bli gift Lære tysk Ta bachelorgrad✔️ Ta mastergrad Reise til: Kina✔️, USA, Japan, India, Svalbard, Island✔️ Bo ett år i utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 13. februar 2017 #17 Del Skrevet 13. februar 2017 Gifte meg Stifte familie Kjøpe feriehus i en liten landsby i Spania Forbedre spansken min... Være minst 50% selvberget hva gjelder grønnsaker (i sesong) Normalisere vekten Bli frisk fra ett par sykdommer Reise til: så mange steder at jeg ikke engang vet hvor jeg skal starte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 18. februar 2017 #18 Del Skrevet 18. februar 2017 -Ta bachelor ✔ -Lære et nytt språk✔ -Bo utenlands✔ -Backpacke✔ -Gjøre frivillig arbeid✔ -Hoppe i strikk ✔ -Hoppe i fallskjerm✔ -Dykke med hai✔ -Dykke ved Great barrier reef✔ -Paragliding✔ -Finne mannen i mitt liv✔ -Fly i en luftballong (ser så magisk ut) -Everest first Base Camp -Ta en master -Kjøpe hus (ser ut som det blir til neste år) -Strikke en genser -Stå på ski i alpene -Skrive en bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #19 Del Skrevet 23. februar 2017 Sove under åpen himmel Hoppe i fallskjerm Hoppe i strikk Reise til alle verdensdeler Strikke ei kofte Gifte meg og stifte familie Nakenbade (x) Skrive/gi ut(?) ei bok Svømme med delfiner Dykke Lære spansk Fullføre utdannelsen jeg holder på med Løpe 5 km på under 30 min Lære å surfe Anonymkode: 4ac08...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #20 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg er nok veldig kjedelig. Men i min liste har det alltid vært og få barn. Og selvsagt kjæreste. Være en familie rett og slett. Har klart det heldigvis! 😊 Anonymkode: a7ea3...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå