Gå til innhold

Neseplastikk i utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vurderer å operere nesen min i Litauen på klinikken Nordestetics. Jeg har lest en del om klinikken og synes den virker grei. Er det noen her som har operert nesen i utlandet.  

I hvilket land / klinikk

Prisen du betalte

Fornøyd / ikke fornøyd 

Setter pris på å høre erfaringene deres 😊

Anonymkode: ba575...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er risiko for smitte av MRSA ved sykehusinnleggelse i utlandet. Om du da må bli innlagt i Norge må du ligge på isolat. Hvis du da får MRSA er dette svært slitsomt for din egen del, for da må du sanere deg hver gang du skal ut, i tillegg er det veldig dumt å bidra til at dette blir ført inn i landet vårt. 

Anonymkode: 43b5a...b8b

• Liker 1
Skrevet
På 3.2.2017 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Det er risiko for smitte av MRSA ved sykehusinnleggelse i utlandet. Om du da må bli innlagt i Norge må du ligge på isolat. Hvis du da får MRSA er dette svært slitsomt for din egen del, for da må du sanere deg hver gang du skal ut, i tillegg er det veldig dumt å bidra til at dette blir ført inn i landet vårt. 

Anonymkode: 43b5a...b8b

Nå er det utrolig mange som reiser til denne klinikken fra mange forskjellige land og opererer seg der. Tror nok akkurat det med MRSA kommer til å gå helt fint. Men selvfølgelig det vinnes vel alltid en risiko. Så synes jeg det kanskje blir litt annerledes å operere seg i ett land i Europa enn i andre kontinenter. Ts 

Anonymkode: ba575...f5a

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har du operert deg der? Vurderer det samme selv! Eller har du landet på en annen klinikk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...