AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Hei. Jeg vurderer å operere nesen min i Litauen på klinikken Nordestetics. Jeg har lest en del om klinikken og synes den virker grei. Er det noen her som har operert nesen i utlandet. I hvilket land / klinikk Prisen du betalte Fornøyd / ikke fornøyd Setter pris på å høre erfaringene deres 😊 Anonymkode: ba575...f5a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Det er risiko for smitte av MRSA ved sykehusinnleggelse i utlandet. Om du da må bli innlagt i Norge må du ligge på isolat. Hvis du da får MRSA er dette svært slitsomt for din egen del, for da må du sanere deg hver gang du skal ut, i tillegg er det veldig dumt å bidra til at dette blir ført inn i landet vårt. Anonymkode: 43b5a...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 På 3.2.2017 den 22.20, AnonymBruker skrev: Det er risiko for smitte av MRSA ved sykehusinnleggelse i utlandet. Om du da må bli innlagt i Norge må du ligge på isolat. Hvis du da får MRSA er dette svært slitsomt for din egen del, for da må du sanere deg hver gang du skal ut, i tillegg er det veldig dumt å bidra til at dette blir ført inn i landet vårt. Anonymkode: 43b5a...b8b Nå er det utrolig mange som reiser til denne klinikken fra mange forskjellige land og opererer seg der. Tror nok akkurat det med MRSA kommer til å gå helt fint. Men selvfølgelig det vinnes vel alltid en risiko. Så synes jeg det kanskje blir litt annerledes å operere seg i ett land i Europa enn i andre kontinenter. Ts Anonymkode: ba575...f5a
Lea93 Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Har du operert deg der? Vurderer det samme selv! Eller har du landet på en annen klinikk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå